Kidsworld vakantie, wie heeft er ervaring mee?

We zijn ons aan het oriënteren voor de zomervakantie van 2008. Ik zag dus dat er vakanties zijn van Kidsworld en het lijkt mij echt ideaal voor de kids! Vooral voor Milou die 7 jaar is, wordt er volgens mij voldoende georganiseerd. Voor Boaz maakt het niet zoveel uit lijkt mij, als hij maar lekker kan zwemmen en slapen.

Wie heeft er ooit een vakantie bij Kidsworld gehad en hoe is jullie ervaring ermee?





kuzzz

Wij zijn vorig jaar een weekje naar turkije geweest en zaten in een kidsworld locatie. Lucas was net 2 en vond het geweldig.

Er was iedere dag een programma. Hij deed daar nog niet heel actief aan mee maar probeerde het wel. Ze deden 1x per dag spelletjes in het zwembad dus dat vond hij heel interresant. En bijna iedere dag iets knutselen of een spelletje. Steeds iets anders en ook voor iets oudere kinderen was er genoeg te doen. De kids club zat naast het zwembad waar wij waren. Dus Lucas liep ook een beetje heen en weer tussen kids club en zwembad waar wij zaten. We konden hem goed zien. Onder de 3 mochten de kinderen niet helemaal alleen in de kidsclub zijn. Maar waren dus altijd heel dichtbij.

Ik ben vorig jaar mei met mijn ouders naar Griekenland geweest (Lesvos)

Ook een weekje in een apartementen complex met kidsworld.

Ticho vond het wel leuk, elkedag sochtends een uurtje spelletjes (zwembad was nog te koud) en laat in de middag dingen ondernemen, van tekenen tot spellttjes tot video kijken. De meiden en jongens die dat deden was een leuk stel bij elkaar, allemaal nederlands. En het is allemaal vrijblijvend. Als je kind geen zin heeft dan mogen ze gewoon terug naar papa en mama. Wel word er van je gevraagd dat als je kind daar bezig is dat je in de buurt bent! dus niet even boodschappen gaan doen o.i.d.

Al met al vond Ticho het geweldig :slight_smile:

Een vriendin van mij is een keer in Turkije bij een Kidsworld geweest. Was volgens mij goed bevallen, alleen de meeste glijbanen bij het zwembad waren voor oudere kinderen, haar meiden waren toen nog onder de 4 jaar.

wij zijn 4 jaar geleden naar kreta geweest.

Kidsworld Bali, is prima bevallen :thumbup:

Yep afgelopen jaar naar Tunesie en het jaar daarvoor naar Lesbos.

Wij zijn met de hele familie gegaan van 0 tot 70. Iedereen heeft het naar zijn zin gehad.

Vooral voor kinderen van een jaar of 6,7 ,8 is het in de kidsclub er leuk.

Helaas had ik nog weinig aan de kidsclub maar die meiden van mijn zus zag je de hele dag niet. Zij heeft gewoon 5 boeken gelezen die week :shock: .



Verder is alles ingericht op kinderen dus bedjes ,stoeltjes alles is voorhanden. De meeste hebben ook een speciaal kinderbuffet.

Sommige hotels hebben avond programma; disco echt enig om te zien en dan komen ko en kiki vaak langs.



Zal even een fotootje doen





Hier wat foto's. De 1e was in de binnenspeelruimte. Daar werd geknutseld enzo. De andere is tijdens de fotoshoot die ze 2x per week deden.
Alle kinderen kregen ook een tshirt van kidsworld en een 'horloge' waar je o kunt zien of je kind te lang in de zon is. En daar stond dan ook de naam van je kind op.

dat ziet er i.d.d. erg gezellig en leuk uit :thumbup: Waarschijnlijk gaan we naar Rhodos en dan naar hotel Blue Bay Holiday village. Ik denk dat we vanavond maar gaan boeken :think: :mrgreen:





kuzzz