Kidssleep wekker

Jayden kwam eerst altijd s’morgens om 7 uur bij ons liggen, op zich niet erg want dan moeten we toch eruit maarja in het weekend dus ook en nu de laatste paar dagen komt ie elke keer s’nacht om 3 uur al :roll:

Nu dacht ik misschien is zo’n kinderwekke met zo’n plaatje wel iets om uit te proberen,maar die krengen kosten 50 euro dus wil ik eigenlijk eerst even jullie ervaringen ermee weten, wie heeft er 1 en heeft er wel/niet wat aan gehad?

wij hebben er al een hele tijd eentje voor Jinthe.

Helpt hier prima. Moet wel zeggen dat ze in het begin soms wel lag te huilen of te roepen ‘wanneer gaat het konijntje nu branden???’ maar dat ging vooorbij.

Nu wacht ze meestal netjes tot het konijntje wakker is om zelf ook uit bed te komen.

Ondertussen is het digitale klokje stuk en kunnen we het niet meer instellen (cijfers zijn nog maar half leesbaar)… erg lastig.

Wij hebben hem al een hele tijd voor Anne (ik denk een jaar of 2.5-3). Nog nooit problemen mee gehad en hij werkt super. Anne wist heel snel wat de bedoeling was en ondanks ze een beetje klok kan lezen hangt deze nog steeds naast haar bed en weet ze dat ze erin moet als hij brand waar het koetje slaapt en eruit mag als het koetje danst (wij hebben de rose versie :wink: ).

Ik vind m het geld meer dan waard :thumbup:

Wij hebben hem ook.

Rav heeft hem op zijn 3e verjaardag gekregen.

Het werkt echt Super :thumbup: .

Hij heeft nu zelfs de reiseditie voor logeren en vakantie.

Je kan ook gewoon een lampje met een tijdschakelaar kopen hoor, als je t erg duur vind.

Vriendin van me had daar erg baat bij.

Wij hebben ook de reiseditie, maar niet alleen voor op vakantie, ook gewoon voor thuis.

In eerste instantie hadden we die andere (die jij op je foto laat zien), maar dat is met een los opzetplaatje.

Sem ging daar steeds aan zitten en in no-time was het opzetplaatje stuk.

Bovendien ging hij steeds aan het snoer rommelen, heel irritant.

Door een mazzeltje mocht het ding terug en toen hebben we de reisversie gekocht.

Voordelen:

• Hij bestaat uit 1 stuk, dus geen losse onderdelen die snel stuk gaan/kwijt raken.
  • Je bent niet afhankelijk van de plaats van een stopcontact, want hij werkt op batterijen, dus je kunt hem overal neerzetten.
  • Je kunt hem meenemen naar logeerpartijtjes en op vakantie.

Hier werkt hij als een tierelier!!

Eigenlijk vanaf het allereerste begin (Sem was toen nog 3) helemaal perfect.

Wel even opletten: Ik raad je aan om oplaadbare batterijen te gebruiken.

Wanneer ze niet meer vol genoeg zijn doent de tijd en de lampjes het namelijk nog wel, maar het lampje verspringt niet meer op de ingestelde tijd, het schaapje blijft dus in de slaapstand staan.

Volgens mij zijn de batterijen dan niet helemaal leeg, maar gewoon niet vol genoeg meer. Zonde van je wegwerp-batterijen.

Ik hoef de batterijen trouwens maar een keer of 3 per jaar op te laden hoor…

Dus mijn advies: DOEN!! (En dan de reisversie. Globetrotter heet hij geloof ik) :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Oh ja, je kunt hem trouwens met of zonder geluid zetten.

Wanneer we niets hoeven, zetten we de wekker zonder geluid (met een beetje mazzel slaapt hij er doorheen, want een lampje hoor je niet) en moet hij naar school, dan zetten we hem met geluid.

Vogeltjes en uiteindelijk een kraaiend haantje. Zoooooooo schattig!!! :inlove:

Zo weet hij ook of hij nog kan blijven liggen en “lezen” ofzo in zijn bed of dat hij er echt uit moet.

@truusje wrote:

Je kan ook gewoon een lampje met een tijdschakelaar kopen hoor, als je t erg duur vind.

Vriendin van me had daar erg baat bij.

Maar dan wel zorgen dat je kind er niet bij kan, want hier had de oudste alle pinnetjes ingedrukt, waardoor het nog midden in de nacht was dat er iemand tussen kroop :mrgreen:

Daarna de kidssleep gekocht en een grote hit! Nooit meer problemen, alleen als wij vergeten de wekker aan te zetten :wink: Doen dus!

Heb eerst bij de action een wekkertje gekocht om uit te proberen :mrgreen: