Kids for nix arriva... wie weet morgen ook?

Hallo,



De actie kids for nix is er voor kinderen van 4-12 jaar reizen met een volwassene gratis in arriva treinen ( en bussen) tijsens vakantie.

Wendy is morgen vrij af, vakantie , maar de site van arriva ligt weer eens er uit , met een error. Ik kan dus niks vinden of morgen de actie ook geldig is.

Iemand die het hier weet? Of dit tijdens hemelvaartsdag ook geldig is?



Gr Bianca.

Wanneer

De KIDS4NIX-actie geldt uitsluitend in de schoolvakanties van de basisscholen. Kijkt u voor een overzicht van de schoolvakanties op de website van de Rijksoverheid



http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/schoolvakanties/vakantiedata-van-alle-regio-s#vakantiedata-schooljaar-2009-2010

Dus morgen niet, het is geen vakantie… maar een vrije dag…

Deze actie is speciaal voor alle kinderen tot en met 11 jaar, die onder begeleiding van een volwassene, gratis kunnen reizen in alle Arriva-treinen.



Neemt u 4 of meer kinderen mee tijdens de KIDS4NIX-actie, dan mag u voor deze extra kinderen treinkaartjes kopen met 40 procent korting!



Wanneer

De KIDS4NIX-actie geldt uitsluitend in de schoolvakanties van de basisscholen. Kijkt u voor een overzicht van de schoolvakanties op de website van de Rijksoverheid.



Voorwaarden

Geldt vanaf 09.00 uur 's ochtends.

Alleen geldig als de kinderen vergezeld worden door iemand die ouder is dan 19 jaar.

Kinderen reizen op hetzelfde traject en in dezelfde klasse als de begeleider

Owkido thnx,

ik dacht vakantie omdat vrijdag ook een vrije dag is.



Bedankt voor de info (Y)

Helaas, vrijdag is geen vrije dag. Ik moet gewoon werken, mijn man ook, kdv is ook open. Meeste mensen nemen vrij, sommige werkgevers maken het een verplichte vrije dag. Het verschilt nogal.

Ow aha op die manier ja hier is de school (alle scholen) dus ook gesloten.



Maar wel erg lekker 2 dgn vrij zijn en dan t weekend er achter aan :thumbup: