Kiddyguard gebruikers?

Zijn er meiden hier die een kiddyguard traphekje gebruiken? Bevalt het? Is het makkelijk met 1 hand open te maken, en niet geheel onbelangrijk vind ik…is hij ook snel open te maken?



Ik vind ze namelijk nogal prijzig (tweedehands vragen ze er ook zo €60,- voor) en wil dan wel zeker weten dat ze praktisch zijn!



Dus kom maar op!

Ik wilde die zelf ook kopen in het begin.



Maar werd mij afgeraden omdat het wel eens voorkomt dat de kindjes voetjes alles eronder kunnen steken zelf er gewoon doorheen komen want zit altijd een opening aan de onderkant.



heb je ook wel met 1 van staal plastic of wat dan ook maar die geeft niet mee en dat spul wel…

Volgens mij open ik mijn H.ema traphekje (niet oprolbaar overigens) een stuk makkelijker met 1 hand :wink:

Ik ben wel benieuwd hoe “sterk” dat doek is… :think:

Niemand anders?

Wij hebben ze in huis en ik vind ze ideaal. Ze zijn met 1 hand te openen maar het is wel even wennen hoe ze open moeten want je moet het knopje naar achter schuiven dan indrukken en terug naar voren schuiven. maar ik wil nu niet anders meer.

Een nadeel vind ik wel het geluid dat ze maken, het is nogal een ratel wat je hoort bij het in en uit schuiven

Wij hebben ze ook, en ik vind ze super… Maar met 1 hand open maken is mij nog niet gelukt :shifty: Als je het knopje ingedrukt / naar achter geschoven houdt als je het hekje opent of sluit dan is het ratelen ook te verwaarlozen :wink: :thumbup: Sterk zijn ze zeker wel, zelfs bestand tegen mijn klimgrage peuter :slight_smile: (ook geen randje ofzo om op te gaan staan :thumbup: ). Grootste voordeel: het bespaart zooooooveel ruimte en zoooooveel ergernissen van steeds dat stomme rothek dwars over de overloop.

ik heb al 3 jaar boven en beneden de kiddyguard ,maar ik ben er zuper tevreden over, ik open hem overigens wel met 1 hand, en de wasmand heb ik dna in de andere of zo , dat gaat prima :thumbup: even goed oefenen en dan gaat het wel , :thumbup:

Ik vind ze helemaal geweldig ! Nooit meer andere traphekjes.

Ze nemen zo lekker weinig ruimte in.

Ik vind/vond ze ook prijzig en heb ook best weken lang

MP afgespeurd. En daar ook 2

traphekjes gevonden in nieuwstaat!



Maar ze zijn echt het geld waard hoor !

@romata wrote:





Maar werd mij afgeraden omdat het wel eens voorkomt dat de kindjes voetjes alles eronder kunnen steken zelf er gewoon doorheen komen want zit altijd een opening aan de onderkant.




das echt onzin! Weet je hoe sterk dat 'doek' is (om het zo maar ff te noemen) Ik vind dan de spijlen van een normaal traphek gevaarlijker.
Enne dit traphek geeft echt niet mee hoor als hij strakgespannen
staat! En ja een voetje eronder door, moet hij/zij echt z'n best doen hoor
(lager ophangen misschien) enne alleen een voetje is toch niet
erg? Het kind kan er echt noway onderdoor....

(ik spreek wel uit ervaring want wij hebben er al jaren 2 hangen)

Bedankt voor jullie reacties!



Ik ben inmiddels druk aan het bieden, maar mensen vragen er vaak nog over de €60,- voor, en het klinkt misschien stom, maar dat vind ik echt belachelijk veel geld voor een 2e hands traphekje (hoe praktisch hij ook is).

Dus tot die tijd maar behelpen (en dat lukt ook wel, maar met hekje is het gewoon veel fijner) en wachten tot ik er toch 2 voor een redelijke prijs kan krijgen.



Ik ben trouwens niet bang dat ze eronderdoor of zich er doorheen drukken, want het is echt oersterk spul! En ik heb een klein meisje dat vanalles wil ontdekken, maar als het na 1 keer niet lukt geeft ze het al op en gaat verder op boevenpad…dus daar maak ik me niet druk om 8) :lol: