Kiddy Guard traphekjes

Zijn er mensen die er ervaring mee hebben ??

Wij denken deze aan te schaffen ivm ruimte echt heerlijk anders weer zon groot ding …

Ben heel benieuwd

Groetjes

ja het is een ideaal hekje,

maar bij ons is ie beneden aan de trap bevestigd

niet boven (onze voordeur zit boven, we wonen beneden)

tyg kan er aan hangen,

ze zijn best stevig

maar ik zeg eerlijk|: ik weet niet hoe het is als je hem boven aan de trap hebt, of ze er onderdoor kunnen, want hij rekt een klein stukje mee natuurlijk

Er staat ook dat je ze 15 cm van het trapgat moet maken , is ivm de rek dacht ik al…

Ze zijn nog wel prijzig dat wel maar ideaal lijkt me .

perfect ding…

wij hebben boven en beneden aanm de trap de kiddy guard en wij vinden het geweldig , de 1ste tijd moet je er aan wennen om hem met 1 hand open te maken , maar al sj ehet eenmaal door hebt dan gaat het super , je moet je zelf gewoon even dwingen om echt maar 1 hand te gebruiken , en dan heb je het zo onder d eknie , dat is wel een vereiste als je een baby in je andere arm hebt :thumbup: :thumbup:

ik zat ook nog te denken:

Tygo zag de hele trap niet,

omdat het natuurlijk een groot wit vlak is

en ik heb dat altijd als voordeel gezien,

want hij had ook niet de neiging om naar boven te willen

Ik vind ze helemaal top, geen grote hekwerken op je overloop!!

En heel veilig en netjes, neemt weinig ruimte in ! Super hoor, wij hebben er 2.

Heb ze op MP gescoord want ik vond ze nogal duur, die van MP

zagen er nog super uit en heb ze nu dus voor minder dan de

helft :thumbup:

@Ziet wrote:

maar ik zeg eerlijk|: ik weet niet hoe het is als je hem boven aan de trap hebt, of ze er onderdoor kunnen, want hij rekt een klein stukje mee natuurlijk

Nee is niet mogelijk hoor, en dat mee rekken valt mee. Als ik hem dicht doe dan duw ik even tegen het hek zodat hij vastratelt zeg maar :think:

Nou dan is er geen rek meer in te krijgen hoor :wink:

Eens met mijn voorganger… ik vind ze prettig en ze rekken bijna niet als je ze even aantrekt. Ik heb ze zowel beneden als boven aan de trap.

Je zou eens kunnen kijken of ze in Duitsland (online) goedkoper zijn trouwens, ik dacht dat we de onze daarvandaan hadden.

Helemaal top!! Het scheelt heel veel ruimte!!

Hier ook zo’n rekje! Echt een topding en harstikke stevig!

Ik ga dit topic weer even oprakelen :wink:

Ondanks dat de jongens inmiddels bijna 3 zijn, wil ik toch een nieuw hekje. We hadden eerst een houten, maar die was stuk dus toen hebben we die van ikea (dat klemhekje) er tussen gezet, maar 1; hij is onhandig qua doorloopruimte en 2; ik vertrouw hem niet als ze er tegenaan vallen.

Vanmorgen gebeurde het dus dat ze boven aan het spelen waren en de 1 de andere een duw geef en die viel dus tegen het traphekje aan, hij schoot toen los…

Ik wil een hekje omdat we straks alle kids op 1 verdieping hebben en ze daar ook veel spelen, de overloop is niet heel breed en die twee mannen zijn best vaak aan het stoeien ed dus als ze boven spelen en over de overloop lopen van de één naar de andere kamer wil ik niet steeds bang hoeven zijn dat ze per ongeluk tegen elkaar opbotsen oid.

Maar kan de kiddy guard echt een kind tegenhouden als die er tegen aan zou vallen?? :think:

Ik heb er hier 4 hangen en zover ik het kan beoordelen houdt ie gewoon een kind tegen als die er tegen aan valt, want de stof rekt niet mee. Hier nog nooit voorgekomen omdat ik ze niet gebruik hahaha…

Straks als ik ga verhuizen gaan er twee mee voor de kleine vent en de andere 2 blijven hier hangen voor als ie weekends hier is…ms dat ik ze dan ga gebruiken.

Voordeel vind ik gewoon dat ze als ze niet in gebruik zijn ze je ook niet in de weg hangen.