kiddo bevallen ! zie pag 6

@diddle wrote:

Ik zit solidair met je te wezen. Heb namelijk een uurtje geleden mijn vliezen gebroken en zit dus ook maar even achter de computer. Ik heb wel regelmatig behoorlijke buik en rugkrampen, dus heb het gevoel dat het wel door gaat zetten.Succes ermee11




succes… :dance: :dance: :dance:

@Kiddo wrote:





Er zijn ook geen weeen, of tenminste niet wat ik voel. Wel ben ik zo’n beetje alle vruchtwater kwijt denk ik en dat vind ik geen fijne gedachte.



groetjes

Kiddo




Er wordt continu nieuw vruchtwater aangemaakt hoor, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken :wink:

@Mar10e wrote:

@Kiddo wrote:




Er zijn ook geen weeen, of tenminste niet wat ik voel. Wel ben ik zo’n beetje alle vruchtwater kwijt denk ik en dat vind ik geen fijne gedachte.



groetjes

Kiddo




Er wordt continu nieuw vruchtwater aangemaakt hoor, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken :wink:




enne als je beeb eruit komt komt er nog een hele plens mee…



Groetjes patricia

Hey diddle, hoop dat het bij jou wat sneller gaat!



ben vanochtend weer voor een CTG geweest

‘Keurig’ zei de gyn, de hartslag dan he!

Van enige weeënactiviteit geen spoor te bekennen

Frummel heeft het veel te goed naar zijn zin daarbinnen



Morgen weer terug voor een CTG, als het dan niet begint, vrijdagochtend inleiden. En tot die tijd iedereen in familie en vriendengroep om de tuin leiden…

succes :mrgreen: :mrgreen: en wat fijn dat alles zo goed gaat!!!



maaruh, als je vliezen zijn gebroken moet de baby er toch na 24 uur uit??

als de weeén nog niet zijn begonnen??



xx

Spannend hoor.



Maar wat laten ze jou lang doorlopen?!! Bij Femke waren de vliezen op vrijdagochtend gebroken en als er niks zou gebeuren zou ik zaterdagochtend ingeleid worden. Gelukkig besloot Femke toen zelf nog maar om ‘spontaan’ te komen.



Succes meiden!

WOOOWW, wat spannend allemaal.



Succes :thumbup:

nee ze laten je 24 uur doorlopen als je zou thuisbevallen, daarna moet je naar het zkh maar daar zat ik al. Dan nog een keer 24 uur wachten en daarna gaan ze pas inleiden, dat is dan pas de volgende ochtend. Schijnt ook geen kwaad te kunnen alleen als het vruchtwater gekleurd is of de ctg niet goed, maar dat is dus niet.

fijn dat alles goed gaat zover kiddo

ja… zolang kleine kiddo schopt is grote kiddo happy :slight_smile:

alleen dat wachten he…

Succes grote Kiddo en sterkte met het wachten op en bevallen van de kleine Kiddo

Succes! :thumbup: :-*

Kiddo heb hier hetzelfde meegemaakt. Op zaterdagmorgen zijn de vliezen gebroken, op zondagmorgen CTG in het ziekenhuis, zondagavond weeen en dinsdagmorgen Kian geboren. Ik zou anders ook op dinsdag ingeleid zijn. Heel veel sterkte. Nog maar 2 dagen en dan ben je moeder.

En hoe is het nu met je Kiddo???

Jeetje ik had het nog niet gezien! Hoe is de situatie nu :?:



Meis zet um op!!!



:-*

Kiddo,hoestie nou?



Succes he meid :smiley:

Dit plaatste Kiddo vannacht om 1:33


Hai,

nou dat inleiden vrijdag kunnen ze wel vergeten denk ik.
Ben nu aan het klokken en tegen de tijd dat jullie wakker worden hoop ik in het zkh te zitten. Ze hebben gezegd dat we waarschijnlijk na de bevalling een nachtje moeten blijven maar ik zal zeker de beloofde sms sturen.

groetjes
Kiddo


Ik hoop voor haar dat het lekker doorgezet is en dat ze in het ziekenhuis is en als het mee zit al met haar kleintje.

Iris

SPANNEND!!!

Yoehoe kiddo zet em op!! :inlove:

jipppiieeeeee kiddo zet em op hé



en hoe is het nu met diddle???