kiddo bevallen ! zie pag 6

hey wat spannend zeg… ik lees het net pas!!!

ik hou het allemaal in de gaten hoor…



xxx

spannend kiddo

Ik wacht zonder geduld op je sms-je…



Groetjes patricia

haha nou voorlopig ben ik nog hier

maar die sms komt zodra de beeb er is hoor!

HAHAHAHA Kiddo



ik vind het echt ernstig grappig dat je nog zo rustig kan lopen tikken hier op KOK…kijk mijn ogen uit…stoere mama-to-be :mrgreen:



maaruh morgen CTG…en dan maar weer afwachten…pffhh zou het niet kunnen hoor…

heb geen geduld meer…



HAHAHA meid hoe voel je je? en hoe is papa-to-be? een beetje te handelen??? HAHAHAHA

Sjee spannend !!!



Ja, hoe voel je je, voelt het ook anders in je buik ?



:-*

Spannend!!!

Dit is natuurlijk wel een superdag om te bevallen :inlove:



Ik zal voor je duimen :thumbup: .



Groetjes,

Heleen

Zet hem op!!!



:-*

Zit weer onder de kippevel. Spannend!

En Succes.



Groetjes

Pien

he wat spannend ik hoop dat je inmiddels al bent bevallen? in ieder geval succes…

whaaaaaaaa zomaar iemand uit “mijn” maand!!!

Spannuuuuuuuuuund…

@colle wrote:

HAHAHAHA Kiddo



ik vind het echt ernstig grappig dat je nog zo rustig kan lopen tikken hier op KOK…kijk mijn ogen uit…stoere mama-to-be :mrgreen:



maaruh morgen CTG…en dan maar weer afwachten…pffhh zou het niet kunnen hoor…

heb geen geduld meer…



HAHAHA meid hoe voel je je? en hoe is papa-to-be? een beetje te handelen??? HAHAHAHA




Dat is het nou net… er gebeurt echt niks

ja mijn neus zit dicht dus kon niet slapen dus daarom zit ik nu hier midden in de nacht beneden op de bank :?



Er zijn ook geen weeen, of tenminste niet wat ik voel. Wel ben ik zo’n beetje alle vruchtwater kwijt denk ik en dat vind ik geen fijne gedachte.



papa-to-be s erg relaxed. een beetje TE relaxed naar mijn zijn. Heb hem gisteravond even heel streng toegesproken

die ging gewoon tv zitten kijken terwijl er boven geen klinken op de deuren zaten en het een enorme zooi was… Kwaad dat ik er van werd… dus toch hormonen genoeg :slight_smile:

Uiteindelijk na veel dreigen (ik zeg het kabelabonnement op!) ging hij aan de slag. Tja als je zelf niks kan omdat je het hele huis onderwatert… had graag meegeholpen hoor maar telkens als ik ging lopen, dan ging het water ook lopen. Dat is nu dus ongeveer voorbij. Ga dalijk nog ff kijken of hier iemand online is, anders ga ik op de bank proberen te slapen, dan ligt mijn hoofd wat hoger en misschien lukt het dan wel.



Overigens als ik ff niks van me laat horen: bureau en pc staan nu verderop in de kamer en de kabels zijn niet lang genoeg. Zit hier nu heel provisorisch op de bank maar heb dus in principe geen internetverbinding meer. De box staat wel op z’n plek nu :slight_smile:



groetjes

Kiddo

Ik zit solidair met je te wezen. Heb namelijk een uurtje geleden mijn vliezen gebroken en zit dus ook maar even achter de computer. Ik heb wel regelmatig behoorlijke buik en rugkrampen, dus heb het gevoel dat het wel door gaat zetten.Succes ermee11

WOW… twee nieuwe wereldburgers onderweg!!!



Spannend!!!



Beide heeeeeel veel succes en een fijne bevalling!!!

Owww wat spannend meiden :inlove:

Zet hem op hoor, ik hoop dat jullie snel jullie beebje in de armen kunnen sluiten :-*

joehoeee kom op he meidje heel veel succes

Beide dames, Nogmaals succes.





Liefs, Christa

zo het wordt nog spannend hier!!!

dus er gaan weer 2 nieuwe wereld burgers geboren worden, ik ben heel benieuwd en zal aan jullie denken vandaag



succes en jullie kunnen het!!!

Heel veel succes!! Wel spannend hoor, zulke semi-live bevallingen op KOK!!



Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim Duim

Veel succes!

Zet hem op…