Kid sit

Ik overweeg deze aan te schaffen.

Maar omdat ie 119 euro kost, zou ik graag willen weten of er hier iemand ervaring mee heeft.

Een kid sit is een meerijdstoeltje die je achter je kinderwagen kunt hangen, zodat de oudste ook kan zitten en niet alleen staan zoals op een kiddyboard.

Hoe it dat dan met de balans? Een ouder/groter kind is zwaarder dan het kindje in de kinderwagen. :think:

Ik kan me er niks bij voorstellen. Ik weet nog toen Noah een buggy had en wij onze boodschappen mandje aan de handvaten hing, dat meneer met boodschappen en al achterover kieperde toen ik de buggy even losliet. :oops:

Het plankje rust op de achter-as en wordt met simpele ‘rits-rats’ strips vastgemaakt. Het zitje staat met één ‘klick’ vast op het plankje. Het plankje is ook zonder het zitje te gebruiken.

Ooh! Dat ziet er wel reuze handig out.

Weet je ik vind die plankjes, en dit stoeltje lijkt me ook erg handig.

Maar het lopen erachter valt zo tegen. Je kan er zelf niet normaal meer achter lopen.

Hou daar wel rekening mee!

ik vond idd dat het lopen met een kiddyboard al moeilijk ging, dit lijkt me nog erger :shock: :?

Kijk anders eens naar dat stoeltje dat je er aan de zijkant aanklikt, dat lijkt mij beter.

ik was ook op zoek maar dit werd afgeraden door prenatal en duimeland hier…ivm afknappen van iets…idd het erachter lopen en dat het tot 15 kilo kan of zoiets…(kindje dan)…

leek mij ook handig hoor…maar heb het uiteindelijk toch niet gedaan.

Ik heb een oudere versie van mp vandaan.

Ik ben er superblij mee.

Ik kan er makkelijk achterlopen, en Tygo vindt het geweldig om erop te zitten en te staan.

Het enige nadeel vind ik, is dat je niet de kinderwagen achteruit kan rijden, want dan gaan de wieltjes van de kidsit in de knoei.

Maar dat is met zo’n kiddyboard ook denk ik.

Deze kan tot 18 kilo en Tim weegt maar 13 kilo, dus dat zou voorlopig nog wel kunnen.

Dat er achter lopen, tja dat is wel zo wat ja.

Puk, wat is dat er voor een die je aan de zijkant doet dan? Wordt het geheel daarmee niet breed? Denk aan winkelpaden en zo.

Hoe hebben jullie dit opgelost verder? Ik had hier een duowagen achter elkaar, maar die heb ik verkocht. Amy zat er opgevouwen in op het laatst en hij was nogal log en onhandelbaar. Ik duwde me een breuk ermee.

Nu heb ik nog mijn Quinny Speedi SX. Ik wil wel eens met de kids naar het lokale winkelcentrum hier en dat is 25 minuten lopen. Dat redt Tim nu gewoon nog niet heen en al zeker niet terug.

Ik vind het een super uitvinding.

Mijn dochter wil er alleen maar opzitten, het sturen gaat prima, het is even wennen maar ik ben er erg blij mee.

@Judith75 wrote:

Ik wil wel eens met de kids naar het lokale winkelcentrum hier en dat is 25 minuten lopen. Dat redt Tim nu gewoon nog niet heen en al zeker niet terug.

Maar als je een gewone kiddy-board koopt kan het wel toch?

Ik heb er 1 achter de wagen, en omdat de wielen aan de ‘zijkant’ in plaats van voorin zitten, stoot ik m’n tenen ook niet telkens tegen dat ding…m’n voeten kunnen er gewoon onder verdwijnen.

Ik zie bij die kid-sit dat het wieltje wel vooraan zit, en dan is het echt moeilijk lopen hoor!

Als Rhodé te moe is om verder te staan gaat ze gewoon op dat ding zitten…kan makkelijk :wink:

Precies daarom vond ik zo’n ding een uitkomst. Dan kan ie dus gaan zitten als hij moe wordt.

De meningen zijn nogal verdeeld lees ik. Van het niks vinden tot uitermate enthousiast zijn.

En bedankt, nou weet ik dus nog niks :lol: :lol: :mrgreen:

Denkt nog maar even verder en hoopt op meer reacties…

@Judith75 wrote:

Precies daarom vond ik zo’n ding een uitkomst. Dan kan ie dus gaan zitten als hij moe wordt.

Rhodé gaat zitten op een gewone kiddy-board. Wij hebben niet zo’n kid-sit hoor :wink:

Ik zou dus kiezen voor een normale kiddy-board.