KickTrak voor een onbezorgde zwangerschap

KickTrak voor een onbezorgde zwangerschap

Uitgegeven: 6 februari 2008 15:31

KickTrak houdt het aantal schopjes bij van je ongeborene. Zo schijn je in een oogopslag de ontwikkeling van je baby tijdens de zwangerschap te zien.

Gebruik de KickTrack vanaf week 24 van de zwangerschap eenmaal per dag, wanneer je baby normaalgesproken het meest beweegt. Met een druk op de knop houdt hij de bewegingen van je ongeborene bij. Zo wordt de voortgang van je zwangerschap nauwkeurig en op een veilige manier bijgehouden en wordt de kans op ‘stillbirths’ (doodgeborenen) gereduceerd. Daarnaast telt hij de laatste honderd dagen van je zwangerschap af en timet hij de weeën.

ik vraag me af of dit apparaat werkelijk iets toevoegd…

je kan zelf toch bewegingen voelen, en de dagen aftellen en weeen timen???

ben erg benieuwd hoe duur dit nou weer moet zijn…

Ik zou het niet eens willen weten. Stel dat ie een harde buik als wee registreert, schiet je gelijk in de stress.

@Mutti wrote:

. Zo wordt de voortgang van je zwangerschap nauwkeurig en op een veilige manier bijgehouden en wordt de kans op ‘stillbirths’ (doodgeborenen) gereduceerd. Daarnaast telt hij de laatste honderd dagen van je zwangerschap af en timet hij de weeën.

Nou, ik denk dat dat niet helemaal waar is.

Want als je kindje in je buik sterft heeft dat vaak een oorzaak, loslatende placenta, afwijking bij het ongeboren kindje, enz.

Daar kan zo’n apparaat niets aan veranderen.

Dus als dat apparaat constateert dat er geen beweging meer is, ben je al te laat, toch?

Vind dat het dan een beetje een verkeerde illusie wekt.

Daarbij denk ik dat er meer gestresste zwangeren zullen zijn, want als je baby een keer een dagje minder schopt raak je meteen in paniek.

Ik zou het niet willen gebruiken in ieder geval.