Ik wil graag een digitale keukenweegschaal kopen. Wat is een goeie en niet duur? Bij Blokker is er nu 1 in de aanbieding voor 10 euro. Ken alleen het merk niet :think: .
Ik heb er eentje van Joycare. (rvs met zwart)
Geen idee hoe duur die was. Maar ik dacht 15,-
Hij weegt tot 2 gram nauwkeurig.
En ik ben er heel tevreden over.
Ik heb een tijdje geleden ook bij Blokker er 1 gekocht, onbekend merk en hij doet het helemaal top…
Had hiervoor een merk, waardeloos ding! :mrgreen:
Ik heb er 1 van lidl, was iets van 12 euro en doet het al 2-3 jaar prima. :thumbup:
Ik heb een digitale Salter. £15, weegt in gr, oz, fl.oz en ml.
Ik heb al 10 jaar eentje van Soehnle, weegt tot 5 Gr. nauwkeurig en doet het prima. Intussen wel 1 xnieuwe batterijen, maar dat lijkt me normaal Nu een nieuwe van de Hema gekocht om ook tot 1 gr. nauwkeurig te meten en ook die doet het prima, maar krijg het niet over mij hart om de oude weg te gooien, hij doet het tenslotte nog prima :shifty:
Volgens mij kan er met een weegschaal niet zo veel mis zijn, als ie doet wat jij wilt , dus kijk goed naar:
X hoe nauwkeurig weegt
X welke batterijen erin moeten(soms is de weegschaal goedkoop maar de batterijen los duur…)
X kun je hem tussendoor op nul zetten zodat je er weer wat bij kan doen en ook dat precies kunt meten?
X wat is het max gewicht? En is dat voor jou ok?
ik heb een digitale van ikea, weegt nauwkeurig (per gram)en goed. al jaren plezier van en was toen ook niet duur.