Voor mijn aanstaande verjaardag wil ik een keukenmachine vragen. handig voor babyhapjes straks en ook gewoon voor mijn eigen semi-culinaire activiteiten.
maar welke?
ik wil een apparaat dat
van alles kan dus hakken, snijden, mixen, pureren etc.
verschillende snelheden heeft en een pulse knop
praktisch is in gebruik, dus niet worstelen met opzetstukken en palletjes en knopjes enzo
makkelijk schoon te maken is
tegen een stootje kan (niet meteen een barst als je stoot of een klepje gebroken etc)
wie heeft tips, goede ervaringen, slechte ervaringen, kom maar op!
Ik heb een hele goeie, ook al een oud beestje dat al heel lang in de kast staat te verstoffen. Ik gebruik hem echt heel zelden. Kortom, aan mijn mening heb je niets :mrgreen:
Daarnaast heb ik ook een Bamix, dat is ook een superding. Nog leuker eigenlijk want het lijkt op een staafmixer en dat is het ook, maar hij kan veel meer.
Het is gewoon een keukenmachine in staafmixervorm :mrgreen:
Snippert, hakt, pureert rauwe en gekookte groente, vruchten, bessen, babyvoeding, gekookt vlees, diepvries vruchten tot vruchtenijs, jam en zelfs ijsblokjes. passeert soepen en sausen. Roert deeg voor gebak en omeletten. Dus voor alle zware producten.
Emulgeert, klutst en maakt eiwit en slagroom luchtig. Wordt gebruikt voor het opkloppen van soepen en sausen. Voor alles wat schuimig en luchtig moet zijn. Zelfs voor opkloppen van magere melk in room.