Keuken(kleur) vraagje + nu het resultaat !!

Wij hebben ook geen tegeltjes maar een achterwand die is glad gestuukt, daaroverheen hebben we een speciale verf die afwasbaar is.



Onze keuken is 2,5 jaar oud en ik heb nog geen enkel vlekje, alles kan ik eraf poetsen, echt ideaal.



Houd helemaal niet van tegels in de keuken. In ons nieuwe huis willen we de badkamer ook deels zo inrichten.



Wij hebben overigens gewoon een witte muur, want de woonkamer is al voorzien van een mooie grijze wand.

De keuken is niet spierwit, maar van het witte af. Het blad is zwart (met glimmertjes) graniet.

@*Esther wrote:

Wij hebben helemaal geen tegels of iets maar hebben onze muren in de keuken na het gewone verven behandeld een soort transparante lak/coating die ook op trappen gebruikt kan worden… Is ook goed af te wassen. Beetje chemisch goedje, maar prima spul!



Doe je nog een fotootje van het eindresultaat? :smiley:




zo’n speciale coating erop verven wilde wij niet, want dat zou een beetje gaan glimmen en het moest echt mat worden. Dus hebben de verf laten mengen en is nu gewoon mat en afwasbaar.



Vanmorgen voor de 2de x geverfd.
zo'n speciale coating erop verven wilde wij niet, want dat zou een beetje gaan glimmen en het moest echt mat worden. Dus hebben de verf laten mengen en is nu gewoon mat en afwasbaar.


Ziet er goed uit :D Moet zeggen dat het glimmen bij ons erg meevalt, het ziet er natuurlijk wel iets anders uit dan 'gewone muurverf' maar vind het zelf erg meevallen, maar wij hebben ook geen hoogglans keuken, scheelt misschien ook :wink:

Hebben jullie dan straks achter je gasfornuis wel tegeltjes of andere bescherming? Wij namelijk niet, en dan vind ik die coating toch wel prettig ivm vetspetters (met name die rode spetters van pastasaus enzo :? :wink: maar misschien is de verf die jullie nu hebben dan ook al wel voldoende?

@*Esther wrote:

zo’n speciale coating erop verven wilde wij niet, want dat zou een beetje gaan glimmen en het moest echt mat worden. Dus hebben de verf laten mengen en is nu gewoon mat en afwasbaar.




Ziet er goed uit :smiley: Moet zeggen dat het glimmen bij ons erg meevalt, het ziet er natuurlijk wel iets anders uit dan ‘gewone muurverf’ maar vind het zelf erg meevallen, maar wij hebben ook geen hoogglans keuken, scheelt misschien ook :wink:



Hebben jullie dan straks achter je gasfornuis wel tegeltjes of andere bescherming? Wij namelijk niet, en dan vind ik die coating toch wel prettig ivm vetspetters (met name die rode spetters van pastasaus enzo :? :wink: maar misschien is de verf die jullie nu hebben dan ook al wel voldoende?




Nee het blijft gewoon zo, we willen het gewoon strak houden.

Wij krijgen boven ons aanrechtblad en verhoging van 25 centimeter precies hetzelfde als het aanrechtblad.

Maar de verf die er nu op zit is ook afwasbaar, en extra hard zodat het niet zo snel kan beschadigen. Hebben de verf laten mengen met de beste afwasbare’coating’ die er was. Dus we kunnen er gewoon met een doek overheen :thumbup:

Klinkt goed hoor :smiley: Ben benieuwd naar het eindresultaat!

Maar rode sausvlekken en vetvlekken moet je dan wel meteen verwijderen hoor, want die zijn echt hardnekkig! Ik spreek uit ervaring;-)

Het is een slechte foto (mobiel) maar het geeft je een beeld hoe hoogglans wit (magnolia) met een witte achtergrond staat.



O haha, zie dat je al een beslissing hebt genomen :thumbup:

En het resultaat :inlove:



Op de combi-oven, wil ik wel nog iets van glas met pasta erin. Of een mooie plant ofzo.

Iemand van jullie tips ??

Wauw heel mooi geworden!

Wat zul je er blij mee zijn zeg.

Romata wat mooi :inlove: :inlove: :inlove: , en die kleur op de muur staat er echt prachtig bij!

Zeemeermin die zijn echt leuk!!!

schitterende keuken, romata! :thumbup:

wouw heel mooi!!

wow wat een mooie keuken!

Heel mooi geworden!

Leuk dat ik je heb mogen ‘adviseren’!

leuk leuk leuk!! laat nu aan hub de kleur zien wij hebben de keuken laten verven maar is erg wit geworden en hebben creme tegels vind ik niet zo mooi

nu willen we er een plaat overmaken en dan een kleur



twijfel over de kleur van ellen en mandy of licht grijs

Zeemeermin: Dat zijn indd prachtige potten, maar ik wil ze graag wat groter. Ik heb nog steeds niets gevonden. Misschien gewoon eens bij de xenos ofzo kijken :think:



Bianca: Wij wilden ook, naja ik zat ook eerst te denken aan grijs. Maar vind deze kleur toch wel erg mooi. Echt een warme ‘huiselijke’ kleur, zijn er nog steeds blij mee :thumbup:

Kom je ook ff showen ? :smiley:

Mooie keuken romata :thumbup: Ik denk dat dat hoekje vraagt om iets met een kleurtje; een mooie grote groene plant :thumbup: Als je het strak wilt houden twee mooie orchideeën.

mooie geworden hoor.



Enne… misschien kruidenplantjes?

Lekker groen en nog te gebruiken ook in je keuken :thumbup: