Keuken & inmiddels Woonkamer verbouwing

Even een hele snelle foto van nu…

't zit er net op (daarom zijn de bedradingen nog niet weg gewerkt

maar ohh ik heb gewoon even een portie zitten huilen :lol:

:dance: :dance: :dance:

maar nou moet ik dus wel nog een keertje op bezoek komen, dit wil ik wel even live aanschouwen.

Of moet ik wachten tot het helemaal klaar is (of gaan jullie nu ook direct door de gang in etc, want dan wachten we nog even wat langer hoor :wink: ).

haha we gaan lekker door,.

raamkozijnen worden volgende week gedaan,

dan de gang…

('t weekend gaan we laminaat kopen) :dance: :dance: :dance:

laminaat komt in de gang/woonkamer/keuken allemaal doorlopend.

Alleen in de zomer gaan we de andere muur & trap doen

(waar de trap aan zit doen,…stucen,schuren,.glasvezel erop & ook champagne verfen…die verf hebben we bijgekocht)

maar ivm mijn longen,doen we dat maar als mama en kids kunnen kamperen in eigen tuin.

Dus als ik jou was…!!

zou ik gewoon regelmatig komen,zo leuk om de verschillen te zien :mrgreen:

Ik ben zo trots,.vanmiddag had Pat nog 2 flinke aanvallen en toch doorzetten,…ohh had ik al verteld dat ik zooo zoooo blij ben :wink:

nou ik sta alleen al versteld van de kwaliteit van dat muurtje voor een niet ervaren klusser.

Is die in te huren om 2 muurtjes hier even vlak te maken op zolder? :angel: .

En oh een vloer doorlopend je gang in, die wordt me daar een potje moderner van in 1 klap denk ik, wauw!

Je mag ook altijd hier een weekendje in de buurt komen kamperen dan hoor :wink: .

@mamaMarije wrote:

nou ik sta alleen al versteld van de kwaliteit van dat muurtje voor een niet ervaren klusser.

Is die in te huren om 2 muurtjes hier even vlak te maken op zolder? :angel: .

En oh een vloer doorlopend je gang in, die wordt me daar een potje moderner van in 1 klap denk ik, wauw!

Je mag ook altijd hier een weekendje in de buurt komen kamperen dan hoor :wink: .

Mijn mannetje wil je vast wel een keertje helpen,.

echt hoor,alleen eerst ff dit klaar maken :mrgreen:

Moet ook he we zouden gaan voor een grote mensen huis,begint erop te lijken toch…hihih maar t moet wel typisch ons blijven natuurlijk

wordt een eiken look vloer met grijze wassing

Ik heb geen tent/vouwwagen meer,maar gaan we onthouden…

mischien kan ik tzt wel iets regelen :lol:

ja onze tent ofzo? :angel:

@mamaMarije wrote:

als je t mooie weer erbij regelt,.ben ik van de partij

@mamaelise wrote:

@mamaMarije wrote:

je komt gewoon als het mooi weer is en dan arme Pat maar muurtje verven en doen 8) .

Luchtbedden ed hebben we ook allemaal, dus je kan licht reizen.

@mamaMarije wrote:

@mamaelise wrote:
@mamaMarije wrote:

je komt gewoon als het mooi weer is en dan arme Pat maar muurtje verven en doen 8) .

Luchtbedden ed hebben we ook allemaal, dus je kan licht reizen.

Ohhh wat een leven,.maar geweldig idee :thumbup:

dat wordt gezellig

:smiley:

Ons Thuis met Elise & Emma

Kleurdetail: Champagne glasvezel/plafon…Pip Behang

en witte deuren/kozijnen

(was Steenstrips & grijze deuren/kozijnen)

Jeeeeeeetje Hanneke, ik zie nu dus pas dit topic en heb meteen even helemaal teruggekeken :shock: :shock: :clap: :clap: :clap:

Ik herken het bijna niet meer terug. Wat is het mooi geworden zeg en veranderd!! En ik móét het even zeggen: diep respect voor jullie dat jullie dit gedaan hebben. Nu ik zelf met een burnout thuis zit heb ik echt respect voor het feit dat Pat dit zelf doet :clap: :clap:

Aron had het laatst nog over ‘Sem van dat huis met dat aquarium en die glijbaan in de tuin’. Ik vroeg ‘weet je dat nog dan?’ Zegt ie ‘Ja, want toen we daar de eerste keer kwamen liep ik aan de verkeerde kant de glijbaan op’ :lol: :lol: :lol: ‘en de tweede keer hebben we met treinen gespeeld’ :mrgreen: :thumbup:

ahhh wat lief :inlove:

wat een leuke schoonzoon is t toch :mrgreen:

Knap he,.ik ben ook echt zo trots op mijn mannetje

gisteren zakte hij nog 2x in elkaar,vorige week huilend op de bank.

want hij wou t zo graag af maken en mooi maken voor ons

Echt ik heb het getroffen,.ben zoo blij met ons Thuis & mijn Liefiees

Het ziet er sfeervol uit. Leuk behang ook!

Enig min puntje in de keuken vind ik de ruimte tussen vaatwasser en keukenblad. Voor de rest echt super leuk

Geweldig lieverd, daar mag je ook echt trots op zijn :inlove: :inlove: :-* :-

Toegegeven: je hebt idd een heule leuke schoonzoon :inlove: :mrgreen: En voor Anne ook eentje en voor Emma ook :lol: :inlove: :inlove: :-
:-*

HAnneke wauw wat is je huis mooi geworden zeg!

Echt heel gaaf! :inlove: :inlove: :inlove:

Rijstkorrel,Snap je helemaal maar komt omdat t aanrecht 10 cm hoger is dan de standaart norm,onder t gasfornuis staat nu een getimmerde kist

(maar goed t gasfornuis hopen we volgend jaar te kunnen vervangen voor ook een rvs en op poten)

Maria :-* dikke kuss :-*

Krabje dank je wel,.we hebben inmiddels de nieuwe vloer ook liggen in de gang zodat ie op temp kan komen,.

we kregen geld terug van de energie…meteen maar goed investeren :dance: en met wat kortingsbonnen waren we helemaal happy

Wordt een wit eiken vloer

Wauw wat gaaaaaaf… Echt helemaal super mooi gedaan. :thumbup: :thumbup: :inlove: Die grijze (?) muur en dan daar tegenover die muur met roosjes. Echt heel mooi gedaan en dan met al die meubeltjes.

En die keuken. Mooi opgelost zeg.

Wat een verbetering zeg! Je herkent het echt niet meer terug! Netjes gedaan!!! :clap:

:smiley: