kertskado`s

dit jaar doen we dan nog maar even aan kerstkado`s, volgend jaar besteden we meer aandacht aan sinterklaas!



But;

Als jullie geven wat geef je dan?



Hier vaak een geurtje, boek, lot, vleespakket oid.

ok heel lijstje maar dit is wat er in de planning staat :mrgreen:



aan m’n oma een foto album met foto’s van Luna



aan m’n moeder een foto album met foto’s van Luna

aan m’n vader een setje gatenboren :lol:

aan hun samen waarschijnlijk een digicam (sja duur cadeau maar goed wij krijgen ook heel veel van hun hulp enzo :wink:)



aan m’n schoonmoeder waarschijnlijk zo’n nicerdicer :think: (ofzoiets zo’n ding dat snijd :lol: ) (zal ook duur zijn maar zij krijgt eigenlijk nooit iets omdat ze ook haar verjaardag niet viert)



m’n broer laptoptas, muis voor laptop, 2 dvd’s over pokeren



Luna krijgt speelgoed en wat dingen voor haar kamertje die we in januari eindelijk gaan afmaken :mrgreen:



ik krijg als het goed is van mijn man een digicam :dance:



en mijn man krijgt van mij kleding :smiley:





misschien dat als we aan sinterklaas gaan doen dat kerst minder zal zijn alleen hou ik niet van sinterklaas :oops:

Wij doen met sinterklaas kleinigheidjes in de schoen en met kerst geven we grote kadootjes.

Maar wij kopen alleen voor onze eigen kids iets!!!

Cadeau’s van 15 euro p.p. En ik ben altijd heel creatief en weet vaak een cadeau te kopen voor 15 euro wat eigenlijk veel meer waard is. :angel: En ik betaal er netjes voor hoor :wink:

vertel vertel vertel, wij zitten ook rond dat bedrag (tot 25,–), maar ik vind het toch nog wel lastig hoor.



Laat ik even uitleggen;

Partnerlief krijgt altijd een geurtje, daar maak ik hem ontzettend blij mee, wel saai en eentonig, maar hij word er gelukkig van :lol:

Liefst ook nog het zelfde luchie :mrgreen: :roll:



dochterlief, krijgt kleding of id, meestal geen speelgoed.



Schoonmoeder is verwend, wil het duurste van het duurste, dus dat is lastig om voor 15-25 iets te kopen wat duurder lijkt.

ze leest graag, maar heeft al tig tijdschriften, kranten en boeken.



schoonvaders heeft maar 1 hobby, de pc, maar heeft alles al!



Zwager is een bekende nederlander en sponseerd onze meid, ja wat ga je die dan geven. die heeft in principe alles wat zijn hartje begeeft :think:



Hier worden er al veel foto`s gegeven ook op canvas etc, dus mijn inspiratie houd op.

Wat is een vleespakket :shock:



Ik zie wel heeeeeeeeeeel veel geurtjesreclames voorbij komen op een avond, dus ik denk toch dat dat iets is wat mensen vaak kopen.



Als wij er aan doen (en financieel kunnen) krijg ik van mark wat ik op dat moment wil.



Dat is vaak gewoon nieuwe mascara (ik heb dure smaak)

Een nieuw flesje parfum

Een nieuwe telefoon :oops:

Dagje shoppen

Nieuwe schoenen etc.



Maar dit jaar geven we een wafelijzer van 15 euro (blokker) aan elkaar…

Wij doen eigenlijk nooit aan kerstkadootjes.



Vind het al een kadootje als iedereen gezellig langs komt en gelukkig is.

wij doen thuis aan sinterklaas maar mijn schoonouders doen altijd kado’s onder de boom voor kerst. daar zijn ze het hele jaar al voor aan het sprokkelen.



Het enige wat ik dus lastig vindt wat koop je in godsnaam voor een man me schoonvader dus :?

Alleen kadootjes voor elkaar onder de kerstboom en volgend jaar doen we sinterklaas :wink:



Dvd, luchtje en nog wat kleinigheidjes, we doen meestal maar een paar pakjes voor het idee. Zal er dit jaar wat babykleertjes bij kopen :mrgreen:

@Marlous wrote:

Wat is een vleespakket :shock:


Een schaal met allerlei verschillende soorten vlees!

@jen wrote:

@Marlous wrote:
Wat is een vleespakket :shock:


Een schaal met allerlei verschillende soorten vlees!


Dat vind ik echt het raarste kadootje ooit :lol: :lol: :lol:

Lijkt me wel grappig om te krijgen trouwens, maar ik zou het nooit als kerstkado aan iemand geven :mrgreen:

ben crea geweest.



Voor 27 euros heb ik al voor 2 mensen kados :lol:

We hebben hier een voordeelhal, nou echt wel voordeel.



voor schoonma een dipsaus gebeuren in haar kleuren (groen)

en 4 glazen/mokken met schoteljes en lepels en een boek!



Voor schoonpa een mand met allerlei lekkere dingen en een dvd!



Echt ongelofelijk wat je daar kunt scoren voor weinig geld.

Komt die mensen die die hal beheren, kopen op/in wat te maken heeft met water/brandschade oid. Super goedkoop :shock:



Nu nog voor mijn zwager!

Tips?

Ik ben wel benieuwd welke bekende nederlander je zwager is :lol:

@anja1974 wrote:

Ik ben wel benieuwd welke bekende nederlander je zwager is :lol:




Spelletje?

Het is een man :lol:

Jaaa zover was ik al…

in welke branche moet ik zoeken?

Muziek!

Als hij alles al heeft zou ik je dochter iets laten maken… :inlove:

Nederlandstalig?

Hij is met het kleine net zo blij, liever geen verplichtingen, dan al het dure en onnodige!



Dat was ik ook wel van plan, alleen iets erbij :think:

@jen wrote:

Hij is met het kleine net zo blij, liever geen verplichtingen, dan al het dure en onnodige!



Dat was ik ook wel van plan, alleen iets erbij :think:




Lekker flesje drank wat hij lekker vind???