Kerstvakantie 2013

We willen graag een weekje weg met de kerst.



Wat vinden jullie leuk om naar toe gaan in de vakantie ??



Twee volwassen en een meisje van 2,5 jaar. Zwemmen vind ze heel leuk, dus het zo een mooi voordeel zijn als er een zwembad bij zit of in de buurt …



Nederland , Belgie , Duitsland …







We willen graag naar Disneyland, maar zijn bang dat ze het nog niet helemaal begrijpt, dus dat doen we als ze iets ouder is ( rond 3,5 a 4 jaar ) en het meer beseft en in zich op kan nemen …

Center parcs? Landal?



Er is zoveel leuks te doen, disney zou ik idd niet doen is ze wat te klein voor.

Ik ben wel met destijds 2-jarige zoon naar eurodisney geweest. Hij kende al veel figuren vanwege disneythema in zijn kamer en Mickey mouse clubhouse. Hij vond het echt geweldig en riep Goofy knuffelen, toen hij Goofy zag! Maar als ze de disneyfiguren nog niet goed kent, zou ik nog een jaartje wachten. Dat is dan wel leuker. Sean kent nu nog meer figuren dus denk dat hij het nu nog leuker zou vinden, maar ja vorig jaar konden we gratis naar Eurodisney (ANWB-actie) en ik vind het zonder korting nogal prijzig. T/m 3 jaar mogen ze gratis naar binnen geloof ik.

Cp hoch sauerland bij winterberg. Erg leuk!

De huttenheugte en dan een passe partou voor Plopsa indoor. Heb je en een zwembad en een heel leuk attractiepark en een zwembad in een prachtige omgeving.

Winterberg in duitsland misschien? Ik vind het sauerland in de winter ook prachtig (zeker als je sneeuw hebt!).

Lekker een huisje met een bad en open haard vinden wij in de winter altijd heerlijk.



Disney zou ik ook niet doen, heel heftig voor zo’n kleintje. Vorig jaar noodgedwongen onze jongste meegenomen van toen anderhalf (hij zou eigenlijk niet mee gaan maar ik kreeg m maar niet van de borst af :lol: ) en het verbaasde me eigenlijk hoeveel hij nog wel leuk vond (en hij roept sindsdien heel enthousiast mickey als hij iets van mickey ziet), maar ik vond het tegelijk ook gewoon een beetje sneu.