kerststalletje

Ik ben op zoek naar een leuk kerststalletje en het liefst niet zo duur :wink: Hout vind ik wel erg leuk of met figuurtjes van klei. Die antieke/ouderwetse daar hou ik niet zo van en die van Nijntje vind ik ook niet zo.

Enige idee waar ik die in de winkel of op internet kan kopen?

geloof dat appie heijn er eentje van hout heeft…maar das wel een hele simpele, weet niet of dat is wat je zoekt.



groetjess

klopt, zag het in het bonus-krantje staan maar hier hadden ze het niet meer bij de xl.

hema heeft een soortgelijke zag ik laatst… maar of ze die nog hebben???

Van Little people hebben ze3 ook een kerststal

little people vind ik leuk speelgoed maar niet als kerststal. Tis voor de sier en niet om mee te spelen :wink:

In wereld winkels hebben ze vaak leuke sier stalletjes.

dat is een goed idee,Bella!

Idd de wereldwinkel heeft zulke mooie stalletjes staan, ik spaar ze dus heb al een aardige collectie meeste bij de wereldwinkel weg.

Van luciferdoosje tot walnotendop.

Ik ben niet gelovig, maar bij kerst hoort natuurlijk een kerststal, weet waarom we kerst vieren namelijk…



lk heb de mijne gehaald bij de leen bakker oid. Simpel, te goedkoop, van hout met stenen figuurtjes…

hihi



vroeger bij mijn oma verstopte ik Jezus altijd…

regelmatig belde ze mijn ouders op als we er geweest waren met kerst waar ik hem nou weer verstopt had :angel: :mrgreen:

@Denise wrote:

little people vind ik leuk speelgoed maar niet als kerststal. Tis voor de sier en niet om mee te spelen :wink:




Hier combineren we sier & spelen gewoon voor de derde keer! :wink:



Mijn moeder heeft iets leuks bij Action (volgens mij) gekocht. Een soort ei met daarin het stalletje. Heel schattig.

hier stonden ze op de warenmarkt met kerststalletjes voor 5 euro geloof ik was afrikaanderplein dus misschienin het centrum op de markt ook wel?

Bij de Hema :thumbup: , een hele leuke van hout.

ik spaar sinds vorig jaar de ostheimer kerststal. Duur maar zooo mooi :inlove: ik heb vorig jaar met kerst jozef en maria met kind gekregen, dit jaar van sint de os en ezel. Ik koop er voor kerst weer een figuurtje bij en wil voor mijn verjaardag ( januari) de koningen vragen. Zo spaar ik hem langzaam bij elkaar.

Bij het tuincentrum kwam ik ze hier gisteren tegen. Niet alleen die ouderwetse maar ook hele schattige. Het was trouwens bij Intratuin.

Karwei zag ik ze ook en kwantum heeft ze ook.

@marielle wrote:

Idd de wereldwinkel heeft zulke mooie stalletjes staan, ik spaar ze dus heb al een aardige collectie meeste bij de wereldwinkel weg.

Van luciferdoosje tot walnotendop.




Hé wat leuk! Ik ben ook zo’n kerststal spaarder. Ook altijd leuk als mensen er eentje meenemen van vakantie. Vooral de zuid amerikaanse landen hebben zulke liefjes!

:inlove:



Maar idd tuincentrum of wereldwinkel als je er eentje zoekt! :thumbup:

kruidvat! Ik heb hem gehaald. Het is wel een kleintje. Maar van hout en porseleinen maria etc. 7,99! :thumbup:

ik heb wel die van nijntje (gekreen hoor) ach vind hem op zich wel leuk