kerststal

Ik heb een vraagje, ik heb een kerststalletje met een jozefje en een mariatje, een jezusje en 3 wijzen, een engeltje en schaapjes en een ezeltje en een kameeltje, maar hoe kan ik dat nu een beetje leuk neer zetten, ik heb het al staan maar niet naar mijn zin, en ik weet ook niet hoe ik het wel leuk vind, ik ben steeds nog met die poppetjes aan het schuiven, het moet niet te ver van elkaar dat vind ik niet mooi, ook niet te dich op elkaar want dat lijkt zo propperig.



Dus wie heeft er ook een kerststalletje en heeft het wel leuk staan, of ideeen van hoe het staan kan.

Misschien een foto van het kerststalletje? Wij hebben namelijk een megastal, maar verdeel de wijzen / herders langs de zijkant, kindje, Josef en Maria in de staldeur en de os/ezel liggen in de stal :wink:

Ik heb nu de baby in het stalletje en jozef en maria aan elk 1 kant van de stal staan de schaapjes staan een stukkie verder op en aan jozef zijn kant en de ezel staat aan marias kant de 3 wijzen heb ik helemaal een stukje verder op staan net of ze komen aan lopen en de kameel staat daar ook tussen, alleen die engel waar laat ik die, die heb ik nu schuin naast het stalletje staan en ik heb een waxinelichtje als een soort en met van kampvuurtje vlak voor het stalletje staan.



Maar santos hoe je het verteld is ook leuk, ik zal wel weer eens er mee aan het schuiven.

Ja we hebben een kerststal maar ik zet het neer en de kinderen veranderend het weer dus geen vast patroon

@nette wrote:

Ik heb nu de baby in het stalletje en jozef en maria aan elk 1 kant van de stal staan de schaapjes staan een stukkie verder op en aan jozef zijn kant en de ezel staat aan marias kant de 3 wijzen heb ik helemaal een stukje verder op staan net of ze komen aan lopen en de kameel staat daar ook tussen, alleen die engel waar laat ik die, die heb ik nu schuin naast het stalletje staan en ik heb een waxinelichtje als een soort en met van kampvuurtje vlak voor het stalletje staan.



Maar santos hoe je het verteld is ook leuk, ik zal wel weer eens er mee aan het schuiven.






:mrgreen:

Sinds ik de LP Kerststal heb kan ik het neerzetten hoe ik het wil… maar gaat Isabel er toch wel met haar poppetjes vandoor. Het is telkens zoeken naar Little Jesus… :roll: :wink:

@pino wrote:

Sinds ik de LP Kerststal heb kan ik het neerzetten hoe ik het wil… maar gaat Isabel er toch wel met haar poppetjes vandoor. Het is telkens zoeken naar Little Jesus… :roll: :wink:




hahahah



heb voor fransje de little people kerststal en voor ons een grote maar daarin staan de beelden gelijmd :lol: