Hebben jullie dat nu ook zo aan het einde van het jaar dat je dan extra sentimenteel bent. Ik had vorig jaar zo’n goede hoop dat 2008 voor ons een :thumbup: zou worden. En nu terugkijkend wordt ik zo verdrietig en kost het me zo veel moeite om te denken dat 2009 wellicht wel goed wordt hoe dan ook. Dat ik de kracht kan vinden om los te laten en de dingen te nemen zoals ze komen. Niet te veel terug kijken op vervelende dingen maar pluk de dag en denken aan mooie momenten en genieten van het leven>!!
Ik weet dat ik het kan, het lijkt alleen wel of ik het nodig heb om even zielig in een hoekje te zijn voordat ik er weer uit kan kruipen.
Voor iedereen die de gevoelens herkent of die het nodig heeft :hug:
natas
Een hele dikke :hug: voor jou Natas!!! Tis ook niet allemaal makkelijk geweest de afgelopen periode voor je. Tuurlijk mag je even in een hoek kruipen en je rot voelen!
Herken het zeker wel, maar kan er niet te lang bij stil gaan staan. Ik ben super positief ingesteld, dus ga altijd van het positieve uit. Als ik dat niet zou hebben, zou ik denk ik gek worden. Blijf altijd hopen dat ik (en iedereen hier) uiteindelijk zwanger zal zijn en een mooi kindje ter wereld mag brengen. Het moet gewoon zo zijn!
Een hele dikke knuffel voor iedereen die weer Kerst moet vieren zonder een zo vreselijk gewenst kindje!
Hopelijk mag 2009 meer geluk brengen! :hug:
Liefs,
Jippie
ik herken het ook, ik was ervan overtuigd dat we kerst 2008 met een kindje zouden vieren…
maar nu gaan we voor kerst 2009, het is niet anders…
nu is het de eerste kerst voor onze laatste aanwinst, onze noorse boskat :mrgreen:
voor iedereen, die z´n wens niet in vervulling heeft zien gaan in 2008, 2009 wordt vast ons jaar :hug:
ik herken dit gevoel heel erg ben er zelfs nu ff om hele dag flink geweest bij de familie etc maar vind het toch wel erg confronterend en durf ook niet meer te zeggen dat 2009 ons jaar gaat worden want goed dat zij ik ook van 2008
positief bekijken roosje :hug:
@sophie wrote:
positief bekijken roosje :hug:
momenteel vind ik dat heel erg moeilijk sophie kan nergens anders meer aan denken momenteel vind het erg moeilijk ook omdat ik me omgeving erg veel babys en zwangeren zijn
kan er niks aan doen :doh: :silenced:
is wel zo natuurlijk…
is ook zo makkelijk om tegen een ander te zeggen
maar ik heb net ook een potje zitten janken
@sophie wrote:
is wel zo natuurlijk…
is ook zo makkelijk om tegen een ander te zeggen
maar ik heb net ook een potje zitten janken![]()
voor jou meis :hug: ik geef er nu ook gewoon aan toe heb geen zin meer om me maar steeds groot te houden en flink te zijn wie kan ons zeggen dat 2009 ons jaar wel gaat worden we hopen er natuurlijk allemaal wel op maar wie garandeert het ons?
ik heb het gewoon ff gehad al die behandelingen tegenslagen verdriet pijn miskraam etc alles komt dan even boven endat is wel moeilijk
:hug: voor jouw meis schrijf alles maar lekker van je af
ja ik snap je helemaal!!!
als je een briefje zou krijgen van 2009 krijg je een kindje dan kan je het geloven, maar nu zijn het zoveel onzekerheden!!!
maar ja ook weer zo als je niet positief denkt dan red je het ook niet…maar goed snap wel dat het dezer dagen moeilijker is om op te brengen!!!
ja idd deze dagen maken het er niet gemakkelijker op dat is waar
ik ben nog wel positief maar vind het wel moeilijk om zo steeds te denken natuurlijk
ik heb nu rust pauze dus vind het ook een naar idee dat ik nu ff niks kan :oops:
hoe is het verder met je sophie
hoe lange rustpauze???
tja alles komt met kerst boven…mijn vriend :**: , de behandelingen, en dat gebeuren van gister is ook niet in mijn koude kleren gaan zitten!!!
alles bij elkaar gaf net een behoorlijke huilbui!!
maar goed, zo komen vrienden bij ons eten!! dus ff afleiding…
ja kan ik me voorstellen meid het is ook niet niks
ik moet 1 maand stoppen maar kort weet ut maar goed :oops:
geniet van je avond!!
Natas, jouw stukje bij de start van dit topic zou zomaar van mij kunnen komen. Het is idd heeeeel erg herkenbaar. Soms heb ik het gevoel dat ik er minder mee om kan dan in het begin van de mmm.