kerstpakketmarkt

Hallo

wie weet wat ik met het volgende bedoel en waar of hoe ik aan info kom?

Ooit heb ik van iemand gehoord dat ze geen standaard kerstpakket kreeg maar dat zij met alle collega’s een soort van kerstmarkt gingen bezoeken (of dat dat bij hen op locatie was??) voorafgaand aan die kerstmarkt kregen alle medewerkers een bepaalde hoeveelheid munten. Met deze munten kon men bij de diverse kraampjes producten uitzoeken en op die manier hun eigen kerstpakket samen stellen.

Wie kan mij helpen?

Groeten,

Ingrid

Ik weet wel wat je bedoelt maar wil je dan precies weten? :think:

Mijn man heeft dat wel een keer gehad bij een opdracht waar hij zat, kreeg inderdaad een ‘bon’ mee. Er was een markt waarop de lokale middenstand hun producten (leuk verpakt enzo) aanbood.

Het is dus volgens mij geen landelijk initiatief ofzo. Qua informatie zal dat lastig zoeken worden. Het is meestal ook alleen een kerstmarkt voor dat specifieke bedrijf of een aantal bedrijven en geen openbare markt.

Ik weet dat ze dat bij het Dolfinarium ook wel doen, met standjes van de lokale ondernemers en bedrijven uit de buurt die hun werknemers dan daar laten shoppen.

bij de v.ara doen ze het ook; je krijgt een bonnenboekje en dan staan er allemaal kraampjes van idd lokale ondernemers en daar kun je dan met je bonnen vanalles kopen. Lijkt me iets wat je gewoon zelf op poten moet zetten (en wat best veel werk is, en waarbij je behoorlijk groot moet zijn als bedrijf om het zowel voor jezelf als voor de bedrijven de moeite waard te laten zijn).

Maar uh, het is nog ZOMER!!!

@Fiep, schrik niet. Een kennis van ons werkt bij een bedrijf dat in Januari en Februari al bezig is met kerstspullen te verzamelen en te zoeken (internationaal dan). Ik stond met :shock: ogen te kijken.

@fiep klophout wrote:

Maar uh, het is nog ZOMER!!!

Ik heb voor de personeelsvereniging het kerstpakket al uit moeten zoeken begin juli! In september ben je al laat, dan zijn veel artikelen vaak al uitverkocht ed.

Wel een leuk idee zo’n markt. Toch eens kijken of dat hier in het zuiden ook voorkomt.

nou ik kreeg inderdaad te horen dat ik al laat ben…

erg toch!

Maar dan is zo’n markt voor ons waarschijnlijk geen optie Meiden bedankt voor het meedenken!

Ik ga eens even op zoek naar een ander leuk en vooral origineel idee!

(waarvoor tips natuurlijk welkom!!! :mrgreen: )

Ingrid, ik weet niet of het wat is maar kijk maar eens, misschien heb je er wat aan,

Ik heb ooit als kerstpakket een Pluim gehad. Vond ik ook een leuk cadeau! Kon ik zelf bepalen wat ik ermee ging doen (ik heb doen allemaal lekkere dingen van Rituals uitgezocht :inlove: ) Google er maar eens op :wink: Succes ermee :thumbup:

Tnx! Maar die hebben ze vorig jaar gekregen! :mrgreen:

@Ingrid28 wrote:

Tnx! Maar die hebben ze vorig jaar gekregen! :mrgreen:

:lol: Whhaha! Oeps! :shifty: :mrgreen:

Succes met verder zoeken dan :thumbup:

Wij hadden vorig jaar naast het gebruikelijke levensmiddelen en wijnpakket ook de keuze om 2 tijdschriften te kiezen. Afhankelijk van de prijs van het tijdschrift kreeg je dan een half jaar of jaarabonnement.

Ik vond eht een uitkomst er zaten wat tijdschriften bij die ik toch regelmatig koop en die krijg ik nu dus in de bus. Keuzen was ook groot en zowel voor mannen als vrouwen.

Succes, Mouse

Cadeaukaart van de V&D ofzo? Daar hebben ze veel keuze, voor iedereen wel wat.

Wij konden ooit eens kiezen uit verschillende kerstpakketten (soeppakket, poffertjespakket etc…).

bij kerstpakkettenXl pun nl kun je ook van alles vinden.

Ik vindt zo’n traditionele pakketten altijd wel erg leuk. :oops:

Ik vind ook traditionele kerstpakketten me allerlei etenswaren het leukst… :oops:

@Tierrr wrote:

Ik vind ook traditionele kerstpakketten me allerlei etenswaren het leukst… :oops:

gelukkig toch nog 1 die dat ook leuk vindt… :wink:

Wij hebben vanuit de PV eens een enquete gehouden over ons ‘functioneren’ met oa de vraag wat mensen van de kerstpakketten vonden en de meeste mensen wilden toch gewoon graag een traditioneel pakket. Gewoon de verrassing en het uitpakken dat was toch wel favoriet! Bij mezelf trouwens ook hoor! :mrgreen: