kerstmuziek

Ik hoorde het liedje ook op de radio en dacht meteen “daar ga ik vanmiddag een topic van maken.” :mrgreen:



Ik hou erg van Kerst en de hele sfeer erom heen. maar persoonlijk vind ik nu kerstliedjes draaien wat vroeg. Tegen de tijd dat ecth Kerst is hangen die liedjes je alweer de strot uit.

colle, bedankt voor de advent uitleg :shifty:

Ik ben daar helemaal niet bekend mee joh, nou dan wordt het voort gedoogd, maar toch vind ik dat we de sint de ruimte moeten geven :wink:



he maar wat gaaf joh als je zo kerstminded bent, hoop dat je beeb dat ook is en lekker op de uitgetelde datum gaat komen! :pray:

30 November gooi ik Si de zolder op om alle decoraties naar beneden te halen.



Santa’s Grotto…Here I come!!!



(Hier geen Sinterklaas, dus ik ‘mag’ het voor 5 December doen! :mrgreen: )

ja jij wel hahaha :mrgreen:

Advent of niet…eerst de Sint, en dan pas kerst!





Bij mij thuis dan. Iedereen moet doen wat hij zelf wel. Vlak bij mijn werk staat een huis dat al helemaal in kerstsfeer is. Van binnen en buiten. Vind ik zelf een beter te vroeg (en behoorlijk overdone).

Aangezien ik niet bij een Oosters-orthodoxe Kerk aangesloten ben ga ik toch gewoon voor de ouderwetse advent, dus 4 weken vantevoren :lol:

Euh… de liedjes dan, de rest komt pas naar beneden als de Sint weer op zijn stoomboot richting Spanje gevaren is.

@Joos wrote:

Advent of niet…eerst de Sint, en dan pas kerst!


mee eens, blijft hier ook zo maar ik snap nu wel beter waarom anderen daar anders over denken