Ik vond die in Bremen erg leuk!
Ook ik heb een uitje in de planning. Een nachtje alleen met M.
Kerstmarkt in Oldenburg, Dusseldorf of Oberhausen?
Keulen lijkt me ook leuk maar erg groot voor een nachtje.
Keulen is super! Heb ik met een vriendin in een dagje gedaan. Brussel zijn we ook geweest, maar viel me tegen…
Ben alleen in dusseldorf en hamburg geweest.
Maar dusseldorf is erg leuk. (hamburg ook maar weer wat verder weg)
munster :thumbup:
keulen is waanzinnig leuk!
wij gaan ieder jaar 1 nachtje naar een kerstmarkt en dit jaar weer naar Keulen!
dusseldorf is ook leuk.
Aken vind ik de minst leuke.
Is Munster ook gezellig, knus ?
Leuk om een nachtje door te brengen, beetje struinen enzo ?
Leuke straatjes, kwijlend windowshoppen?
Het is een paar jaar geleden dat ik daar was, maar ik weet nog wel dat ik Munster érg geslaagd vond. Niet te groot, wel gezellig en heel sfeervol verlicht enzo. Of je er echt 2 dagen voor nodig hebt, weet ik niet…
ik vind Valkenburg dus helemaal leuk, ik waan me daar gewoon in een hele andere wereld de kerstwereld echt top.
Wij gaan het weekend van 10 december weer in een hotelletje en dan s ochtends heel vroeg naar de grotten toe dan is het nog lekker rustig.
@cees77 wrote:
Daar heb je ook een heel groot en mooi overdekt winkelcentrum :thumbup:
Veel plezier :mrgreen:
wat op zondag gesloten is

@marielle wrote:
ik vind Valkenburg dus helemaal leuk, ik waan me daar gewoon in een hele andere wereld de kerstwereld echt top.
Wij gaan het weekend van 10 december weer in een hotelletje en dan s ochtends heel vroeg naar de grotten toe dan is het nog lekker rustig.
ooohhh ik lees nu dus ook over die grotten die dan in kerstsfeer worden getovert en ben meteen verliefd :inlove:
denk dat dat hem toch word lijkt me geweldig
Het is ook echt zo super kerstig echt het hele dorp is gewoon in kerstsfeer.
En die grotten ja het is een soort braderie tien van in een dozijn maar gewoon de sfeer die doet het hem.
Bij ons hotel kregen we de toegangsbewijzen voor de grotten nu kosten die een drol maar toch gaat om het idee he.
Heb er nu al zin in buiten op terras stukje rijstevlaai glaasje gluhwein zaliggggggggggg