Kerstmarkt antwerpen of brussel

Een van jullie daar geweest? Is het een beetje groot/gezellig?

Wilde zaterdag nog even gaanet een vriendin,maar er is niet veel keus meer, veel zijn al dicht.

Grote kans dat alles dicht is, in Duitsland zowieso :wink:

Antwerpen en brussel zijn dus nog open, vandaar mijn vraag :slight_smile:

Ik ga eigenlijk altijd naar duitsland, maar die zijn idd al dicht.

Brussel zijn wij wel eens geweest en is hartstikke leuk en mooi.

Alleen zijn wij nooit op of rond de 24ste geweest, dus dat kan ik je niet vertellen.

Hij sluit in ieder geval wel eerder, om 1800 uur. Had je al op hun website gekeken? Kerstmarkt-brussel punt nl. Weet niet wat het weer wordt, als het slecht weer is, gaan de meesten vaak nog iets eerder weg. Dus ik zou wel vroeg gaan.

Ik bedoelde eigenlijk de 24ste dan zijn de meeste markten dicht geloof ik…

Ik ben ook een paar jaar terug in Brussel geweest. Vond het in vergelijking met Duitslands tegen vallen eerlijk gezegd. Maar in vergelijking met Dordrecht van afgelopen vrijdag tof!

Hou er wel rekening mee dat vanaf donderdag geloof ik in Antwerpen ook het glazen huis voor music for life ook op de Groenplaats staat en het dus erg druk is!

Dusseldorf is zooooooo mooi!!!

maar al dicht zaterdag :wink:

Bedankt voor de tip Dietske!

We wilden zowiezo vroeg gaan want diegene met wie ik ga heeft een kerstdiner 's avonds.

http://www.winterinantwerpen.be/

kan je zien wanneer wat is :slight_smile:

Brugge is ook mooi in kerstsfeer. Enkele jaren terug tenminste. Ik weet niet of er zaterdag nog een kerstmarkt is.

Ik ben drie jaar geleden in Brussel geweest en je hebt daar meerdere kerstmarkten in het centrum. Ik vond het er erg leuk.

Volgens mij is Antwerpen minder groot.