kerstkleding

hai meiden,



jullie kunnen me vast wel helpen! Ben op zoek naar een LEUK kerstjurkje voor mn moppie. Zag op de mail van H&M leuke dingen voorbij komen, maar je raad het al…uitverkocht!! :?



Weten jullie een leuke site (het liefst, want winkelen heb ik niet veel tijd voor) waar ik zoiets kan vinden??



Ow ja…Sanne heeft maat 92 8)



Alvast bedankt!

Groetjes Jiska (en Sanne)

esprit heeft vaak ook leuke dingen.

Ik zeg het vast maarem: GEEN LINKS plaatsen dames!

haha dank je wel marion!! Maarre…ik kan heeel goed googlen hoor!! als ik maar een richting heb waarin ik kan zoeken, want ik word er niet veel wijzer van :wall:



crien: bedankt, heb ff gekeken, maar het is niet echt wat ik zoek! Zal es ff een fotootje zoeken met wat ik zoek, maar dan in haar maat!

Bedrijfs,- of merknamen noemen is ook geen enkel probleem, alleen NIET de links!



Hebbez is ook leuk! En niet duur, heb ik net voor de dames iets leuks gekocht voor kerst.

H&M heeft op het moment een jaren '50 roze of paars geplooid (nieuw) feestjurkje voor de kinderen mt 92-… Snel even kijken :wink: Ik zag hem vandaag, maar vind hem toch niet helemaal leuk voor mijn lange lijze meisje.





Heb voor mezelf net wel een zwart jurkje gekocht bij de hennes, stond er van de week ook nog niet op. :dance: :thumbup:

Mexx? Kan je ook online kopen.

dit vind ik nou echt leuk kerstig!!

Marion, wat hebben ze bij dat Hebbez een leuk spul joh :thumbup: heb hem gelijk bij favorieten opgeslagen, Naatje moet namelijk ook nog iets voor de kerst :wink:

mexx, hebbez…check! ik ga ff kijken!



H&M heb ik al gekeken, was niet echt mijn jurkjes…behalve dan die hierboven, maar ja, die is weer alleen maar in te grote maten!! sjucht…

Elmo waar heb je die vandaan? :drool:

edit H&M dus :smiley: maar helaas geen 92 :?

erg he marieke!! zit dus met hetzelfde grrrr :twisted:

hebbez heeft idd LEUKE en vooral BETAALBARE dingen, maar niet echt een jurkje zoals dit, maar zitten zeker goeie opties bij!! Ik ga m goed onthouden (ook voor andere kleding hebben ze wel ergg leuke dingen btw).



Maarr…wil graag nog meer opties meiden!!



Mexx kon ik geen leuke feestjurken vinden, of heb ik niet goed gezocht?? :think:



thnx anyway voor de moeite so far!

Ben ook zoekende :lol: en dan ook nog eens ook maatje 92. Dus ik lees mee en hoop op een goede tip :mrgreen: .

iki heb dat kerstjurkje die zilverkleurige bij h en m gekocht voor melissa !! staat echt superleuk :thumbup:

Misschien is dit wat?









Ik heb een lief/leuk donkerblauw jurkje van Ralph Lauren die ik te koop aan bied ga m zo bij aangeboden zetten 20,=



misschien een idee?

ik zag bij de didi ook meisjes kleding weet alleen niet vanaf welke maat en of je online kan bestellen



succes

Mischien heeft humpiedump ook wel iets, als je er op googled kom je er wel, ik vind die ook best wel schattige dingen hebben.