Kerstkaarten

Wat doen jullie ermee als je ze krijgt?

zet je ze neer?

Hang je ze op?

Wie heeft een leuke cratieve manier van ophangen?

Ik heb een touw met daaraan van die metalen gordijnknijpers (ikea)

Die hang ik op, heb standaard kleine haakjes her en der voor verjaardagsslingers enzo.

En daar hangen we ze allemaal aan… vorig jaar heb ik het touw ook nog omwikkeld met kerstlampjes… erg leuk…

na de kerst lees ik ze nog es, leuke opmerkingen of belangrijke berichtjes bewaar ik, fotokaarten stop ik in een album en de rest gaat bij t oud papier.

ik hang een touwtje dwars door de kamer…en dan hang ik alles op met knijpertjes… vind ik wel gezellig staan…

verder bewaar ik alleen de fotokerstkaarten de rest krijgt esmay en die knipt en knutselt er vanalles mee…

Ik plak ze met een plakbandje op de kamerdeur. Lekker saai…

Hier altijd op een deur alle kaartjes, geeft zo’n leuke uitstraling altijd, aan het eind van de kersttijd gaan ze eraf en ik bewaar ze altijd tot het volgende jaar, dan lees ik alles nog eens door de byzondere worden bewaard en de rest gaat weg!

Ik klem ze aan de spiegel (tussen de spiegel en de lijst), of zet ze op het dressoir onder de spiegel. Wat er dan nog over is hang ik vaak aan de deur. Ik vind het idee van een lijntje en dan met lampjes ook erg leuk, maar eens even weer naar de ikea!

tja dit jaar weet ik niet hoe het op te lossen…hoop dan al een berg geboortekaartjes op mijn deur hebben te hangen :mrgreen:

dus heb dan ik geen plek voor de kerstkaartjes :mrgreen:

@Fleur wrote:

Ik plak ze met een plakbandje op de kamerdeur. Lekker saai…

Hier ook maar ik vind het niet saai hoor. Ik vind kerstkaarten erg leuk maar zoals we er vroeger wel meer dan 80 kregen, krijgen we nu de helft digitaal :snooty:

Dus om het wat te laten lijken zetten we ze op de schouw en plakken ze op de deur of in de keuken. :smiley:

Hier hangen ze ook aan een lijntje door de kamer heen.

En digitale kerstkaarten vind ik ook niet leuk :snooty:

Maar een vriendin legt ze allemaal in de kerstboom neer,moet bekennen dat ik dat ook wel erg leuk vind staan.

We hadden ze de afgelopen twee jaar allemaal op de keukendeur geplakt, omdat die deur nog niet geverfd was. Dus dan komt het niet zo precies met de lijmresten en dergelijke. Nu weet ik nog niet hoe we het gaan doen. Ik vind het toch wel leuk om ze ergens op te hangen, maar we hebben nergens een geschikte plek. Ik ben dus erg benieuwd naar jullie ideetjes en tips!

hier ook met een touwtje door de kamer! En ook wat op de deur, op de kast, op tafel…eh…ze slingeren overal :oops:

Gezellig hoor, maar het is meteen wel extra kaal als alles weer opgeruimt is. Laat het liefst de boom ook het hele jaar staan :mrgreen:

Wij hebben een huiskamer met open keuken en aan het plafond bij die scheiding van huiskamer/keuken een balk, daar hangen wij de kerstkaarten op en als ze daar niet meer op passen gaan we verder op de zijkanten van de keukenkasten die richting huiskamer staan :slight_smile:

ik hang aan een haakje een mooi kerstlint en dan met van die kleine knijpertjes de kaarten er aan hangen vorig jaar hod ik zo’n nep kerstdingetje over het haakje hangen zo dat je dat ook niet ziet

Aan de keukendeur :thumbup: foto,s bewaar ik wel :angel:

Met een plakbandje aan de deuren, na kerst en nieuw jaar gooi ik ze weg

In een"kaartenstandaard" op de vloer!

Ik plak ze aan de deur :slight_smile:

Dit jaar gaan de kerstkaarten direct na de Sint de deur uit, we combineren het nl met onze verhuiskaarten (anders blijven we sturen :wink: )

Ik heb alle kerstkaarten nog bewaard, erg he… kan ze niet weggooien…

Digitale kaarten vind ik ook niet zo leuk. Minder persoonlijk :shifty: