Kerstdiner

Hebben jullie kids al kerstdiner gehad?

Duncan heeft hem nu, normaal dan maak ik wel iets lekkers om op de tafel te zetten maar heb het dit jaar niet gedaan.

Ik heb er gewoon geen tijd voor gehad maar de juffen en meesters keken me echt aan van :eh: :evil: dus ik voel me gelijk een beetje schuldig…



Stom stom!

Hier zijn de kinderen net terug van de kerstviering. Ze hadden een eenvoudige broodmaaltijd van broodjes met knakworst, krentenbollen en eierkoeken. Ze zitten nu aan een zakje chips krijgen ze toch nog aardappels binnen.

Ben heel de ochtend broodjes aan het snijden en eierkoeken aan het smeren geweest voor de 7 kleutergroepen, dus ik heb mijn bijdrage wel geleverd.

hello



mijn kids hebben geen kerstdiner gehad op die dooie school echt te erg voor worden ze hebben op heel wat scholen gezeten ben een aantal keer verhuisd maar dit zo saai nee nog nooit mee gemaakt.

Meen je dat nou?

Och een kerstdiner hoort er toch bij :frowning:

ja dat dacht ik dus ook maar dit is nu de 2x dat ze het niet doen wel een optreden en krijgen ze ja ja een bekertje schocolade melk en dat was het . en dat voor een zogenaamde katholieke school :shock:



ik vind de school zo ie zo niet wat ik wil maar de kids zijn er gewend dus afhalen zou ik niet leuk voor ze vinden . maar me jongets gaat echt niet naar die school .

Misschien toch maar plaats nemen in de OR of de MR om de school wat op te leuken en mogelijk te verbeteren?

Hier op zich heel tevreden over de school. Alhoewel alle feestactiviteiten van sinterklaasfeest ,kerstfeest, lente ontbijt etc etc niet het niveau hebben van de vorige school waar de kinderen op zaten.

Anderzijds zijn we nu van die jaarlijkse veel te dure schoolreisjes verlost.

Zo heeft iedere school wel zijn positievere en negatievere punten.

Alleen bij serieus commmentaar denk ik dat je zelf ook actief actie moet proberen te ondernemen om wat te veranderen.

Inderdaad! Ik zou ook proberen om in de OR of de MR te komen, wie weet kan je er verandering in brengen want dat bekertje chocolademelk vind ik wel erg gierig.



Verder ben ik heel tevreden over de school waar Dunc op zit, die proberen elke feestdag uitgebreid te vieren.

ja een hele ondernemoing ik was ooit lid van de mr was daar voorzitster op een oude school :slight_smile:



was ook pieten mama ha ha luizen moeder dus had ik ook ingesteld omdat het luizenprobleem maar bleef .



het is zo ie zo een gierige school . vrijwillge ouders fonds kan je niet overmaken willen ze contant hebben waarom ??? omdat ze anders moet ovlerleggen met de gemeentje wat ze met hun geld doen . 15 euro per kind en dan school reis ook nog een los betalen wat zie ik er voor terug een kadootje bij de jongste de oudste krijgt niks moet spurpirese doen en de jongste kadootje kost wat 50 cent en dan met de kerst een beker chocola oja en een beeldje voor de kerst … nou das geen 15 euro de rest als daar wat is moet je alles betalen !



ik kom nu al tijd te kort dus een mr is nu niks voor mij . :S

Mijn dochter heeft a.k donderdag klerstdiner op school.

De ouders moeten zelf wat meegeven wat ze thuis maken.

Ik maak gekruide kippenvleugels.

Ze mogen maar 6 á 7 stukls per kind meenemen.



Ze vind het erg leuk altijd!

ik zit zelf in de or

maar dat geld is niet voor de school hoor de ouderbijdrage hoor

das voor de or om alle fessten en kadotjes en zo te bekostigen

we overleggen wel met school

en bij ons word elk feest uit gebreid gevierd

en als iemand met het kerstdiner niks mee neemt wordt er echt niet raar gekeken

we hebben wat over is aan het leger des helils geschonken

wat we al een paar jaar doen