Kerstcadeautjes

Wat geven jullie aan jullie man/partner (als jullie daar tenminste aan doen) voor kerstcadeautjes? Ik probeer inspiratie op te doen…

zijn lievelingsgeurtje (alleen via internet te verkrijgen) en een staatslot.

Wel erg… maar wordt wel goed gewaardeerd.

ik heb een bordspel voor ons samen gekocht

Ik dacht aan een etentje (of misschien wel B&B) voor twee, dat hebben we al heel lang niet meer gedaan.

Ik heb een flitser voor hem gekocht en hij mij een kookboek:

:lol:

wij doen eigenlijk helemaal geen kadoos voor elkaar

maar ik heb de dvd de hel van 63 gekocht

Het boek over het leven van Steve Jobs en een mooie trui.

Ik krijg van hem mijn favo geur (ook alleen te verkrijgen via i-net) en een moulinex keukenmachinen :dance:

Wij doen ook niet aan cadeautjes voor elkaar. Iig niet specifiek met de kerst. Heb ik eens zin om iets aan hem te geven dan doe ik dat ook gewoon tussendoor.

Voor elkaar kopen we geen kadootjes. De meiskes krijgen een kleinigheidje. Marijn een boekje of zoiets en voor S&S heb ik een grote pot strijkkralen en malletjes gekocht.

Een oudejaarslot en een voetbalmagazine. Het eerste omdat hij dat zelf vroeg en het tweede om te verdoezelen dat hij het ook krijgt 8)

Hij geeft mij zo’n boek in box, is een setje van een boek met chocoladerecepten en een chocoladefonduesetje. En dat weet ik omdat ik het zelf heb gekocht :lol:

de kids krijgen cadeautjes onder de boom die ze kerstochtend mogen uitpakken. manlief en ik hebben een gezamenlijk cadeau gekocht namelijk een wii met mario kart, wii fit plus met balanceboard en het spel wii party. (de wii zelf met sinterklaas gekocht en de rest voor kerst)

normaal doen we niet aan zulke dure cadeau’s maar het was nogal een rotjaar en vonden dat we het wel wat verdiend hadden( na lang sparen er voor)

met kerst geef ik hem mezelf strikje erom klaar.

en een dag na de kerst krijgt hij een te gek leuk leren jasje want dan is hij jarig.

helemaal niks, dus aan mij heb je niks qua inspiratie :lol:

@marielle wrote:

met kerst geef ik hem mezelf strikje erom klaar.

en een dag na de kerst krijgt hij een te gek leuk leren jasje want dan is hij jarig.

:mrgreen: En mijn man koopt er mooie verpakking bij voor mij. Lingerie dus :smiley:

Maar daar merken de kinderen niets van hoor.

Kerst vieren we altijd met een vriendin en haar dochter en nu ook haar vriend. Voor hen alle 3 duik ik de douglas in. Geurtjes dus. En ik weet dat ze dat ook voor ons doet :thumbup:

Voor manlief heb ik een bordspel gekocht wat hij graag wilde hebben, kunnen we samen doen :mrgreen: .

Elk jaar zit er een boxer bij van dat BB merk ;-), en een pyjamabroek die ik ook vaak leen :mrgreen:

En een weekendje Parijs (vakantieveilingen dus was redelijk goedkoop)

Voor mij ligt er ook wat onder iig iets van ici paris maar verder weet ik het nog niet … Ik ben uiteraard niet nieuwschierig :liar: en dan ben ik over 2 dagen ook nog jarig en manlief maakt mij echt niet nieuwschierig … :roll:

Ik ben net een klein kind wil alles eigenlijk al uitpakken :mrgreen:

Voor elkaar kopen we geen cadeautjes.

De oudste krijgt oorbellen en de jongste een ringetje.

Ik heb een heel duur cadeau gekocht, omdat mijn man echt nooit wat voor zijn verjaardag wilt hebben (2-1) en hij voor ons wel alles koopt en doet. Ik heb een tablet pc gekocht, geen apple want die was te duur. Voor de jongste kocht ik een spel, voor middelste playmobil en oudste krijgt een andere mp-nogwat speler. Zelf krijg ik een ultimate pro. :lol: Ik kan niet wachten tot het de 25e is. :inlove: