kerstcadeau 5 euro

wij gaan emt kerst dobbelen, dus nu moeten we op zoek naar 2 cadeautjes van 5 euro beschikbaar voor het dobbelspel :slight_smile:

iemand suggesties?

de leeftijd varieert van 20 tot 72

en ik heb al in het algemene cadeautjestopic gekeken, maar dat is niet wat k zoek qua prijsklasse

Zou je iets meer kunnen vertellen over wat voor soort cadeautjes je precies zoekt? Moet het iets eetbaars zijn, bijvoorbeeld snoep op chocolade, of liever echte cadeautjes. Dan raad ik je aan om eens bij de xenos of ikea te kijken, daar kan je altijd wel iets leuks vinden.

linken werden verwijderd door beheer.

met dobbelen vind ik hoe gekker hoe leuker.

Zo hadden wij ook eens een keer bij zo’n grote euro outlet shop een setje met fury handboeien en een zweepje, toen die werd uitgepakt kon je ons wegvegen.

Maar je moet natuurlijk wel in gezelschap zijn die dat ook kan waarderen.

Stampotpakket, afwaspakket, koekjesbakpakket allemaal leuke dingen die je voor rond de 5 euro kan samenstellen.

Xenos en blokker ligt vol met leuke dingen, hebben jullie niet van die eurowinkels ofzo, daar kan je ook voor weinig leuke dingen krijgen.

zouden schoonouders niet meedoen, zou ik ook zeker zoiets gekocht hebben :lol: maar denk dat ik, iin het gezelschap van schoonouders, nog roder zou worden dan de roodste tomaat…

hier geen euro shoppers in de buurt helaas. :cry:

Een kraslot doet het tijdens een dobbelspel ook altijd goed, daar wordt dan flink om gestreden.

En een maf of grappig hoofddeksel is ook altijd leuk tijdens het spel.

Verder mokken met een koffie of theepakketje erbij, een klein flesje drank, of iets mafs.

Loop eens door de Action bijvoorbeeld.

ik zat zelf ook al te denken aan het decemberkraslot inderdaad, maar mijn man had zoiets van: sla je jezelf niet op je kop als er een groot bedrag gewonnen wordt?

dus tja, toen ben ik weer gaan twijfelen…

kan straks wel even naar de action rijden idd

Ik wou net zeggen, bij de Action hebben ze altijd wel leuke dingen voor weinig geld…

Joh je kunt de meest leuke dingen bedenken!

allemaal kleine flesjes wijn in een pakketje,

een heleboel wc rollen in een groot pakket (iedereen wil dat grote pakket en dan zit er wc-papier in! Is toch geen weggegooid geld want komt toch wel op!)

koekjespakket / snaaipakket

cadeaubon van een winkel (hema, etos bijv)

lekkere kaasjes op een plankje pakket (maar is E5, mss beetje krap)

bioscoopbon

we zijn er al uit.

We hebben een badrugborstel (of hoe noem je dat? in elk geval een borstel om je rug te wassen :wink: ) gekocht met een probeerverpakking dove,

en een rose met witte stippen inklapbaar opstapkrukje :slight_smile:

Ah je bent al voorzien :slight_smile:

Wij gaan ook dobbelen en hebben een doos vol cadeautjes van 5 euro.

Veel plezier!

Leuk! Veel plezier!