WIn tegenstelling tot alle fans hier vind ik er dus niks aan.Ik heb dan ook niks met noorwegen of met die landen.Ik vier hier alleen de christelijke feesten, die ik als traditie heb meegekregen.
Als het even kan mijd in Linus…
Grappig is dat he - wij vinden dat soort landen juist heel leuk. En tja als je je ene kind al Lasse noemt, ligt een serie als Linus verder wel voor de hand :mrgreen:
De kids kijken ook weer dit jaar. HEt blijft toch gezellig en ze snappen steeds meer dat het verhaal net is als hun adventkalender. En ik ben gewoon een scandinavie fan dus blijf het leuk vinden om te kijken.
Maar we luisteren hier sowieso veel Noors en Zweeds, dochter en ik willen beide graag Noors leren (en ik Zweeds ook, daar heb ik immers familie wonen) en met liedjes leer je al heel wat woorden.
Maar we luisteren hier sowieso veel Noors en Zweeds, dochter en ik willen beide graag Noors leren (en ik Zweeds ook, daar heb ik immers familie wonen) en met liedjes leer je al heel wat woorden.
Kerst met Linus zag ik voor het eerst toen Lars er nog niet was. Ik vond het zo geweldig!! Nu moet ik natuurlijk met Lars gaan kijken. Hoe laat is het er op en wanneer de herhaling?