Kerst met Linus!!

@Reat wrote:

WIn tegenstelling tot alle fans hier vind ik er dus niks aan.Ik heb dan ook niks met noorwegen of met die landen.Ik vier hier alleen de christelijke feesten, die ik als traditie heb meegekregen.

Als het even kan mijd in Linus…

Grappig is dat he - wij vinden dat soort landen juist heel leuk. En tja als je je ene kind al Lasse noemt, ligt een serie als Linus verder wel voor de hand :mrgreen:

Oja, ben ook helemaal verzot op Scandinavië. Ook onze oudste heeft een naam die daar vandaan komt.

Word echt warm als ik aan Noorwegen denk… :roll:

Als ik ooit nog een zoon krijg staat de naam Linus hoog op de lijst. 8)

Ik vind Ã…sa trouwens ook mooi.

Opdracht: een Scandinavier aan de haak slaan! :thumbup:

En gelukkig komt het met de vos weer helemaal goed! :wink: 8)

Zoooooooooooooo’n leuke serie! Zowel de zomer als winterserie. Wist niet dat het weer was…nu dus l thanks! :wink:

Is de zomerserie wel eens uitgezonden op televisie dan? Ik kende eerst alleen de kerstversie.

Ja is ook op tv geweest! Ken het alleen van tv. Blijken dus ook dvd’s van te zijn.

Ik ben overstag gegaan en dit jaar de kerstversie van Linus aangeschaft. We genieten ervan! Vooral omdat we dit niet 's morgens om 7.30 willen zien maar lekker 's middags om 15.30. En aangezien ik het eerder altijd vergat op te nemen is dit dé uitkomst. Lang leve bol punt com.

Leuk!!

De kids kijken ook weer dit jaar. HEt blijft toch gezellig en ze snappen steeds meer dat het verhaal net is als hun adventkalender. En ik ben gewoon een scandinavie fan dus blijf het leuk vinden om te kijken.

Ja, ben ook gek op Noorwegen en omstreken.

En wat een mooi liedje zit erin… Zingen we hier uit volle borst mee.

Hier vinden ze het ook alle 3 leuk en ik trouwens ook, al zie ik het voor de 500ste keer.

Hier vind alleen mama het leuk dus moeten de kids soms verplicht kerst met linus. Kijen hahahahah

wij zingen ook altijd luid mee met dat liedje. ik vind het een prachtig liedje

k heb hier en daar wat stukjes gezien s morgens, maar ik kan er nog niet echt een touw aan vast knopen :oops:

Toch maar s kijken op bol.com:wink:

Genieten, elk jaar weer (soms ook midden in de zomer 8) ).

En de muziek :inlove: , vooral ook in het Noors erg mooi.

Jolevise

Jul i Svingen

St. Lucia

Den lure nissen

oooh en deze is ook zooooo mooi, kippenvel!

Tenke på en venn

Maar we luisteren hier sowieso veel Noors en Zweeds, dochter en ik willen beide graag Noors leren (en ik Zweeds ook, daar heb ik immers familie wonen) en met liedjes leer je al heel wat woorden. :wink:

@Marite wrote:

Genieten, elk jaar weer (soms ook midden in de zomer 8) ).

En de muziek :inlove: , vooral ook in het Noors erg mooi.

Jolevise

Jul i Svingen

St. Lucia

Den lure nissen

oooh en deze is ook zooooo mooi, kippenvel!

Tenke på en venn

Maar we luisteren hier sowieso veel Noors en Zweeds, dochter en ik willen beide graag Noors leren (en ik Zweeds ook, daar heb ik immers familie wonen) en met liedjes leer je al heel wat woorden. :wink:

ik dacht al waar blijft ze nou?! :wink:

Alles goed met je mop?

:-*

Hahahaha, ja ik kan als het over Linus gaat natuurlijk niet zwijgen he! :wink:

Maar hier gaat alles, naar omstandigheden, wel goed!

Kerst met Linus zag ik voor het eerst toen Lars er nog niet was. Ik vond het zo geweldig!! Nu moet ik natuurlijk met Lars gaan kijken. Hoe laat is het er op en wanneer de herhaling?

@Madre wrote:

7:45 op ned 3 en 16:55 op ned 1…

Thanks, vanavond zitten we er klaar voor!!