kerst/huis versiering

doen jullie aan kerstversiering binnens en buitens huis??

wij gaan er dit jaar mee beginnen buitens huis.

dus ideeen/foto’d zijn altijd welkom.

hoe versieren jullie jullie huis verder??

krans aan de deur, mooie bloemstukken??

ben benieuwd hoe jullie huisjes eruit zien in de feestelijkste maand van het jaar.

groetjes nathalie en wessel :-*

ik heb nu coniferen voor mijn deur… dus ik denk dat ik maar van die lamp-netjes ga halen… moet alleen nog ff kijken hoe ik dat ga versieren met de stroom…

hoi hoi,

Nou buiten doen wij neit zoveel omdat niet echt mogelijk is maar binnen een mooie nep boom en verders wat versimpele versieringen…

niet te veel is nie handig met die kinderhandjes haha

celes

Ik heb een lampjesgordijn met blauwe lampjes voor het grote raam in de keuken,de lampjes knipperen :mrgreen:

En nog een slang met lampjes erin van 1 meter en daar hangen 3 kerstmannetjes aan,die komt voor de kleine raam in de keuken.

En merry christmas met gekleurde lampjes ook voor de kleine raam in de keuken.

De huiskamer komt alleen een kerstboom.

afhelopen jaar… Had ik 2 leuke kerststukjes …

1 op de eettafel en 1 op de salontafel …

Verder had ik op de schouw een kerstdorpje staan …

Voor de raam in de huiskamer had ik een guirlande met lampjes liggen … en verder doe ik met rode tape altijd van die leuke 4kanten maken op de raam en dan in de hoeken wat sneeuw …

Verder een kerstboom in de huiskamer … en in de keuken voor de raam een ijspegelslinger met lampjes …

was erg leuk … ik zal eens kijken of ik foto`s kan vinden … ik heb er echt zin in om het weer lekker te gaan versieren :mrgreen:

ja muk ik heb er ook zo’n zin in dus vandaar mijn topicje.

van manlief mag ik alles pas buiten hangen nadat sinterklaas weer vertrokken is naar spanje.

ik denk wel dat wessel al die lampjes mooi gaat vinden.

dit vind ik zo mooi

dat is wat ik met de ijspegelslinger bedoel :mrgreen:

Ik vind buitenversiering ook erg mooi.

Maar hier is dat erg lastig om op te hangen.

Hier op de hoek wonen 2 homo’s die hebben buiten al veel versierd :mrgreen: iedere jaar word het meer :lol: lijkt wel bijna een kermis :mrgreen:

tja ik mag ook pas versieren als sint weg is … helaas… Nou is sinterklaas ook wel leuk hoor :lol: ik vind het errug leuk om lekker lang te kunnen genieten van de versiering :shifty:

enne het is zooooow aanstekelijk … als je al de leuke versiering ziet :oops:

:mrgreen:

Met kerst komt mijn alterego naar boven…Dan moet het zo hoerig mogelijk…

Hier dus huisjes met lichtjes, lichtjes buiten en rood met groene ballen in de boom…Veel kaarsjes en zo kitsch mogelijk…Misschien dat ik een rendier met lichtjes aanschaf dit jaar…

Maar altijd het 1e weekend na Sinterklaas.

Hier ook altijd het eerste weekend na sinterklaas en zoveel mogelijk beetje als Marlous :mrgreen: heb er trouwens vorig jaar topic over geopend in de huiskamer… effe zoeken!

ik houd inderdaad ook van veel versiering enzo.

onze boom is of bruin of paars.

en verder heb ik verlichte guirlandes liggen en een heel leuk speeldoosje.

kaarzen in overvloed en ook mooie kerststukken.

Kan het oude topic niet meer vinden… dan moeten we dit jaar maar weer een topic openen met foto’s van onze kerstsfeer huizen :mrgreen:

Ben alleen wel bang dat ik hem dit jaar in etappes moet opzetten, want ik geloof niet de Jim netjes van al die glimmertjes af gaat blijven als mama de kermis tevoorschijn haalt :think: (hoe gek het is… uhm 3 kerstballenboxen vol en een ikea tas met onbreekbare ballen, en een stuk of 5 (als het er niet meer zijn) verhuisdozen vol :oops: )

ohhhh soesa dat is idd wel veel :wink: :wink:

en idd dit word het kerstshowtopicje!!!

DUS SHOWEN MAAR

hihi leuk hoor… Ik vind de kerst altijd erg leuk hoor lekker gezellig en ik ben ook al neiuwsgierig hoe anderen het hebben

Kus celes

Even wachten tot die stomme dure klaas weg is :wink: dan kunnen we weer aan de slag!

zo dure klaas is al weer een week het land uit dus kom maar op met de foto’s van de kerstverlichting rondom huis.

Wij doen even niks dit jaar… Normaal ga ik los, met lichtjes, een boom, versierde ramen enz… Nu staat ons huis net te koop, en wil ik het zo simpel mogelijk aan eventuele kijkers laten zien. Maar een boom gaat er nog wel komen! :inlove: