Kerst en sneeuw

Ik heb zo’n zin in kerst en dan wel mét sneeuw ! Ik ben bang dat we dat nooit meer gaan beleven. Het klimaat verandert steeds, de zomer en de herfst schuiven op en zo dus ook de winter.



Ik vind het zo jammer :frowning: Ik zou graag nog eens sneeuw willen hebben met kerst. Het heeft iets magisch als we gezellig bij de houtkachel zitten met gezellige lampjes, kaarsjes en versieringen en dat er ineens kleine witte vlokjes uit de lucht dwarrelen.



Ik zal ook eerlijk zeggen dat ik al kerstliedjes aan het beluisteren ben. Tussen de Sinterklaasliedjes door haha ! Ik vind de kerstperiode altijd zo kort.

Ik ga daarom ook graag naar Duitsland met kerstmarkten én sneeuw !



mee too mee too!!!



vind kerst en sneeuw ook geweldig.

maar wat jij ookal zie ik denk dat we dat hier niet snel samen zullen zien.

dus dan maar de sneeuw opzoeken toch??!!



ook hier beluister in al kerstliedjes en heb al mickey mooiste kerstverhalen op dvd gekeken.



liefs :-*

duitsland is zo gaaf kwa kerstmakerten.



Heb he hele leven in limburg gewoond langs de duitse grens en we gingen dan ieder jaar met de kerst met moeders en oma’s naar de markt.



Woon nu jammer genoeg aan de andere kant van het land maar mocht ik de mogenlijkheid hebben ga ik zeker richting de kerstmarkt in duitsland

Ja leuk he meiden :smiley:



Ilse, mijn man heeft ook jaren in Mechelen gewoond, zijn ouders wonen nu in Valkenburg. 3 keer raden waar wij slapen met kerst :smiley:

Ja, ikke wil ook sneeuw mey kerst!! Dat lijkt al een eeuwigheid geleden.

Het benadrukt net even de kerstsfeer. De kou, de lichtjes…zwijmel zwijmel

oh hebben jullie dat ok zo…



lekker buiten spelen met de kinderen. op de slee, lekker schaatsen leren hihi en dan lekker binnen een kop warme Choco bij de openhaard…



oh heerlijk… Kom maar sneeuw… sneeuw kom dan?! we willen je hihi



celes

We hebben een nieuwe slee op zolder staan…heeft Jarno nog nooit opgezeten!! &&^^&% :twisted: #&#()@(@

oh ja dat kenik ja… wij hebben dat ook inderdaad



zo jammer en sonde van het geld

Jaa… was het maar weer eens zo’n winter! En ook met flinke vries! Zodat ik kan schaatsen!

Heb een jaar of 6? 7? terug NIEUWE schaatsen gekocht en ze gewoon nog NOOIT aangekunt he :shock: :? Zo jammer!



Nou, we gaan nu gewoon voor sneeuw met kerst :mrgreen: (Kan me herinneren dat er vroeger veel vaker en meer sneeuw lag dan wat het nu doet, ook rond deze periode al!! En moet je eens buiten kijken, hier ligt geen sneeuw hoor, bij jullie wel? :wink: :mrgreen:)

Precies mijn gedachte Anne, vroeger speelden we zo vaak buiten in de sneeuw. Lekker met rubberen laarzen glijbanen maken. :smiley:

En iglo’s bouwen !



Tegenwoordig is de winter geen echte winter meer, zo jamer ! :frowning:

@Karin2 wrote:

Precies mijn gedachte Anne, vroeger speelden we zo vaak buiten in de sneeuw. Lekker met rubberen laarzen glijbanen maken. :smiley:

En iglo’s bouwen !



Tegenwoordig is de winter geen echte winter meer, zo jamer ! :frowning:




Nee idd! Ik zal als ik tijd heb eens leuke foto maken van een foto wat ik thuis heb staan!

Dan lag er altijd zoveel sneeuw in de sloten, dat als we erin sprongen alleen ons hoofd nog boven uit stak :inlove: :mrgreen: Zoo gaaf!

En die sneeuwpoppen maken en iglo’s maken! (hebben zelfs met onze ‘sneeuwman + sneeuwhond’ in de locale krant gestaan :angel: :mrgreen: die was zoooo mooi!! :inlove:)

@Annaatje wrote:

Dan lag er altijd zoveel sneeuw in de sloten, dat als we erin sprongen alleen ons hoofd nog boven uit stak :inlove: :mrgreen:




Whaha inderdaad :thumbup: Die foto’s heb ik niet, dus laat maar zien !!

ja anna die willen we wel zien.

Oh nee geen sneeuw met kerst, ja of 1 dag en dan weer schoon weg. Het staat altijd heel mooi, maar oh wat een vieze zooi krijg je ervan.



Nee doe mij maar een lekker goeie vrieskou, en een heerlijk zonnetje daar hou ik van.

nou enkel met de kerstdagen sneeuw hihihi en dan weer weg want anders kunen wij de tent wel dicht doen haha

we hebben een tankstation

Ik haat sneeuw :twisted: :mrgreen:

duidelijk antwoord :mrgreen:

@Vicky wrote:

Ik haat sneeuw :twisted: :mrgreen:




Topicvervuiler :naughty: :wink:

:wink:

:angel: 8)