Ik wil deze luieremmer kopen via marktplaats.
De verkoper zegt dat er vullingen in gaan van prenatal.
Maar nu werd ik er door een vriendin op gewezen dat er een paar jaar geleden ‘gedoe’ is geweest met luieremmers en prenatal en dat de navullingen niet meer pasten ofzoiets.
Ik vroeg me af of iemand deze luieremmer herkend en weet welke merk het is want daar had ik (nog) geen antwoord op gehad van de verkoper.
En misschien weet iemand of deze het inderdaad nog gewoon doet met navullingen van prenatal.
Bedankt alvast.
Ik heb nog 2 nieuwe emmers staan van Prenatal, mocht je die willen kopen, pb me maar.
Welke deze is, geen idee.
Niet kopen dit is de oude nappy wrapper en de vullingen worden niet meer verkocht,ruim een jaar geleden kon je deze luier emmers ruilen bij prenatal voor de nieuwere variant om alle oude vullingen uit de handel te kunnen halen.
Maaike,
Bedankt voor je bericht. Ik heb de vraag ook aan de verkoper gesteld (met het verhaal van de oude vullingen) maar daar heb ik nog geen reactie op gehad (pas net gestuurd hoor).
Maar dan lijkt het me niet zo’n goed koop…
Nicje,
Ik zal er even over nadenken want je woont niet heel dicht bij me! Maar bedankt voor het aanbod.
Ik woon in Helmond, maar ben iedere dag in Den Bosch.
Afstand is relatief he, we rijden regelmatig een rondje door Nederland, dus mocht je willen, let me know
Als je in de buurt van Bianca woont, Groningen, dan kan ik ook meteen eens bij haar gaan buurten :lol: 8)
Als ik op google zoek op Nappy Wrapper en navullingen kom ik diverse sites tegen waar ze specifiek bij de navullingen zeggen: past ook op de het oudere model…
Hoe zou dat dan zitten?
@Danielle_M wrote:
Als ik op google zoek op Nappy Wrapper en navullingen kom ik diverse sites tegen waar ze specifiek bij de navullingen zeggen: past ook op de het oudere model…
Hoe zou dat dan zitten?
Alleen bij prenatal verkopen ze die niet meer, daarom kon je vorig jaar alleen bij prenatal de oude nappy wrapper inwisselen…
Ik heb de mijne vorig jaar ook omgeruild omdat ik die cassettes toch bij hun kocht.
Ik zou als ik jou was even wat babyzaken bij je in de buurt bellen om te vragen of zij die casettes voor de oudere nappy wrapper wel verkopen is dat zo dan kun je hem gewoon kopen.
Oh alleen bij prenatal. Ik kan de vullingen natuurlijk ook ergens anders kopen!
Kijk zo leer ik weer van alles hier.
Volgens mij heb je 3 soorten deze is het aller oudste model dan komt er nog een ander en dan heb je een nieuwe die kreeg je als je hem omruilde.dus let goed op er gaan een soort zalm kleurige zakken in en volgens mij zijn die andre van de nieuwe modelen wit.
Ik heb de verkoper gemaild dat ik er vanaf zie. Het is me toch te onduidelijk hoe het met de vullingen zit.
Ik kreeg namelijk een mail terug dat ze het merk even niet weet maar hem vorige week nog gebruikt heeft met prenatal vullingen. Maar de advertentie staat al 5 weken op marktplaats. Dan is het toch een soort van vreemd dat ze hem vorige wek nog gebruikt heeft. Ik zoek nog wel even verder.
Ik kan je wel een leuke link geven!
Mooie prullebakken ennuh spindels echt heel goed en goedkoop
:D:D:D:D