Kent iemand de (eco) schoentjes van KAVAT?

Ik zag echt zo’n leuke schoentjes op internet :inlove: En het zijn nog eco-schoenen ook, dat vind ik ook een pluspunt :thumbup: Ze zijn van het merk KAVAT, ik heb effe gegoogled en zag dat het een zweeds merk is. Ze zijn in NL alleen via i-net te bestellen. Geen verzendkosten, en als ze niet bevallen kun je ze ook kostenloos weer terugsturen.

Klinkt allemaal wel goed, maar ik ben toch benieuwd of iemand deze schoentjes kent. Want ik vind het toch wel lastig om schoenen voor de winter te kopen zonder ze te kunnen zien/voelen/ruiken enzo. Gewoon effe weten wat voor iets je koopt. Ze zijn ongeveer 60,- per paar, met mijn kleine budget is dat best veel (zeker als ik twee paar wil aanschaffen). Maar als ze nou echt zo leuk en goed zijn als ze eruit zien dan wil ik ze misschien toch bestellen.

Dit zijn ze:

Als je ze terug kan sturen indien ze niet bevallen, dan zou ik het gewoon doen indien je ze zo leuk vind.

Ik koop geen schoenen zonder dat de kinderen ze echt lijflijk kunnen passen en in de winkel hebben kunnen lopen zodat ik kan zien hoe hun voeten in de schoenen staan.

Dus hier geen ervaring met internet schoenaankopen of het merk…

60 euro vind ik trouwens best prijzig voor die kleine maatjes…

Heb zelfs van Gattino nooit meer betaald voor een schoen onder maat 24 dan pakweg 40 euro. :shifty: