Kennen jullie het grapje...

“apenlolly”?



Je houdt je wijsvinger onder iemands kin en dan zeg je apenlolly.

(Rosa kent m iig wel :mrgreen: )



Mn schoonvader heeft darmkanker gehad en terwijl mn vriendin hier zat, kwamen ze direct na een controle uit het zh bij mij langs. Zichtbaar opgelucht vertelden ze dat het goed was gegaan en dat ze alvast te horen hebben gekregen dat ie nog “schoon” is.

Mn schoonvader vertelt dan ook dat die arts hem een vinger in zn kont steekt om nog te voelen (ja ai, je weet dat ie opgelucht is en daarom kan je t aanhoren, maar eigenlijk zijn dat de dingen die een mens niet direct bij een thee en een koekje wil horen, toch?).

Nu dus ook, vertelt ie tegen m vriendin: dan steekt die arts zn vinger in mn kont…

En ik roep: wat zeg je dan? Apenlolly?



Helaas mn grapje viel in t water, want alleen Rosa begreep m en begon gelijk door de kamer te wandelen met een vinger onder haar kin “apenlolly, apenlolly, apenlolly”. :inlove: :lol:



Toen mn schoonouders weg waren, heb ik m uitgelegd aan mn vriendin, want ze kende het grapje helemaal niet eens.



Ik heb zo vreselijk gelachen en later toen ik het Elmar vertelde weer.

(En nu weer.)Ik moest t hier gewoon kwijt. :lol:

nee sorry, nooit van gehoord! :oops:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Geweldig, lig hier ook in een deuk. Jammer dat je schoonouders het niet konden waarderen!

Ze waren zo druk, dat ze m niet eens gehoord hebben. En ze zullen m ook niet begrepen hebben, denk ik.

Miss leg ik m ooit nog es uit.

BTW: je hebt een PB.

ken het niet en geloof dat de grap me ook een beetje ontgaat :shifty:

uitleg:

apenlolly:

als je je vinger onder je kin doet, heb je een apekop op je stokje, vandaar apenlolly.

Als die arts zn vinger in mn schoonvader zn kont steekt, heeft ie een complete aap op zn stokje…

Snappie?

:mrgreen: wij noemen het muppetlollie en dan doen we niet alleen een vinger onder de kin, maar geven dan ook een lik over de wang… :oops:



Ranzige grap…ik weet het…doe hem ook alleen bij mensen die ik heeeeeeeel erg goed ken :oops: :smiley:

Ik vind m wel lachen met een extra lik over de wang. :mrgreen:

(maar ik zie die arts of mezelf nog geen lik over de kont van mn schoonvader geven :lol: )

@minni wrote:

Ik vind m wel lachen met een extra lik over de wang. :mrgreen:

(maar ik zie die arts of mezelf nog geen lik over de kont van mn schoonvader geven :lol: )




:lol: hihihi…IK WEL!!.. ik zie het helemaal voor me.

Ik kende 'm niet, maar vind 'm wel HEUL grappig :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: