Kennen jullie deze...

…zwemband?

Ik ben er dol enthousiast over! :smiley: :thumbup: :clap:



We hebben de zwemband gekregen van hele lieve mensen die we hier hebben leren kennen (de vegetariers). Ze komen uit Duitsland en hadden z’on zwemband voor hun kinderen besteld via internet.

Je hebt ze in 3 verschillende maten te koop:

-vanaf 3 maanden t/m 4 jaar

-vanaf 2 jaar t/m 6 jaar

-vanaf 4 jaar t/m 8 jaar

Per stuk 19.90 euro.



Het is zo superveilig, je kind hangt in een tuigje en kan dus niet koppie onder, tenzij het heeele rare stunts uit gaat halen.

Mae-Lynn is er dol op, ze draait rondjes, gaat rustig drijven enz enz

En ze kan hiermee ook het echte zwemmen leren…



Dus wie interesse heeft stuurt maar een pb, ik heb de website. Het is een Duits bedrijf.

Ze sturen per post.

Ik weet alleen niet wat de bijkomende kosten zijn om het naar Nederland te sturen.

Wij hebben hem ook gehad, maar waren er juist niet over te spreken, we hadden de band van 3 maanden tot een bepaalde leeftijd (4 jaar zoals jij schrijft geloof ik nl niet). We hebben hem bij Lucas voor het eerst gebruikt hij was toen 4 maanden oud en paste er niet normaal in en zo dik was hij toch echt niet :wink:

Bij Pepijn hebben we het ook geprobeerd, maar ook bij hem was het geen succes.

Wat raar joh! :shock:

Op hun website staat nl. 3 maanden t/m 4 jaar…lijkt mij wel een groot verschil ja, maar ja, ik neem even over wat er op hun site staat :wink:

Ik heb de band voor kindjes van 2 t/m 6 jaar en het werkt echt perfect!

Mae-Lynn heeft deze band gekregen van het jongetje dat 5 jaar was en hij paste er ook prima in… :think:

He, lijkt me een handige band! :thumbup:



Ik zie net dat ze ze bij Baby Walz ook verkopen.

Lijkt me echt handig!

Hier bij handig om te weten(dacht ik) stond ook een topic over deze band.

Zal het topic even zoeken :mrgreen:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=39788&start=0



Dit is het topic.