ken je dat...

Je ruimt de resten van de speelexplosie op als je kindje in bed ligt… (voel me dan net een peuter, krupend over de grond, liggend op de grond om overal onder te komen… en komt er dan achter dat er gewoon een blokje mist… Ik heb echt mijn heel huiskamer(want daarbuiten komt daan niet met het speelgoed) al gehad, op mijn knieen, op mijn buik… maar zonder resultaat, ik ben een vierkant vormpje kwijt van de loopwagen. En kan hem NERGENS vinden…



Ik raak hier zwaar gefrustreerd van(ben nogal zuinig op de spullen, en alles moet van mij compleet weer terug op zijn plek)…



Zulke dingen hebben toch geen pootjes, en weggegooid heb ik het zeker weten niet…



ARGGHHHH :wall: :wall: :wall:

Heeeeel herkenbaar.

Ik kan het ook echt niet velen als er een blokje oid mist.



Het gekke is dat 9 van 10 keer dat ineens weer spontaan tevoorschijn komt.

En ik me dan sta af te vragen hoe dat nou mogelijk is. :roll:

Ik ken het, ik kan het niet hebben als er iets kwijt is. Vaak vind je het wel weer terug later, in de bank of ergens onder waar je nooit aan had gedacht… Mijn dochter gooit weleens iets in de prullenbak, eigenlijk ‘nooit’ iets wat er niet in hoort, maar ik zou er toch wel gaan kijken als ik echt iets kwijt zou zijn. Ik weet niet of jouw kindje ook al weleens iets in de prullenbak gooit???



Favo ‘verstop-plekjes’ van Tiara zijn de klep van haar loopauto en verder alles waar ze iets in kan stoppen; in een speelgoedauto, doosje, pannetje van haar fornuisje, enz enz.

ik had dit topic gisteren al moeten openen :lol: verschuif ik net de loopauto(die daan nog niet gebruikt) en waarempel, ik hoor een schrapend geluid… ligt ie daar gewoon dus onder!! Hoe die daar terecht is gekomen mag de lieve heer weten… maar goed, we hebben het compleet.



Hehe, de prullenbak kan daan nog niet bij, en bovendien staat die in de keuken, en daan mag alleen in de keuken als ik daar ook sta… Dan denk je toch dat je je woonkamer overizchtelijk hebt ingedeeld… zodat er niks kan verdwijnen… whahaha…



maar fijn om te weten dat ik niet de enige ben met zo’n neurotische neiging om alles compleet te moeten hebben elke dag

Heel herkenbaar! Maar niet alleen met speelgoed :roll:

Ik zet gister de bak aardappels klaar, dunschiller erin en ik loop naar de keuken voor een pan. Kom ik terug…dunschiller weg! :? Nergens te vinden!! We hebben een open keuken, dus het moet binnen 30 seconden verdwenen zijn. Ik vermoed dat hij in het gat van de subwoofer is gedrukt… :shifty:

Jaaa, heel herkenbaar!!

En die verstopplekjes wisselen met de dag dus ik sta regelmatig de gekste dingen om te keren :think:

Zo is het paspoort van mijn ex op een goede dag spoorloos verdwenen… De afstandbediening van de tv kwam maaaaanden later tevoorschijn op een plek die echt niet logisch was…(ergens boven in een ladekastje terwijl het de afstandbediening van de tv van beneden was…)



Tja… :mrgreen:

Ze moeten al bij mij komen wil er iets missen…want hier ruimen de kids het speelgoed op aan t eind van de dag…zonder morren…alles in twee grote kisten…ideaal…er zal vast het een en ander missen van iets,maar ja,…vind t best zo…hiihi…

:roll: :roll: :roll:



Hier nog zo één die alles compleet alles terug moet hebben …

En sommige dingen zijn dan nergens te bekennen!

Kom ik het echt weken later tegen in een kastje, ergens achterin!

Of onder de keuken achter de vaatwasser …



Pffff, zolang het maar speelgoed is en geen geld is haha!

nou… geld zou toch wel leuk zijn hoor, whahahaha…

Ja dat wel, maar dan moet je het wel terug vinden hahahaa! :stuck_out_tongue:

:think: tja klink als het neefje van het 1-sokken monster :think:





:mrgreen:

pffffff als ik al het incomplete weer compleet moet maken hier in huis zou ik gillend gek worden …

Soms zoek je uren naar dat ene autotje wat meneer per sé NU wil hebben oid om er achter te komen dat meneer die gewoon in zijn broekzak heeft zitten… of nog erger in zijn jaszak op de kapstop … :roll:

Whahahahaha :lol: Ik zie je al zitten!



Maar heel herkenbaar hoor… ook al tussen de kussentjes van de bank gekeken? (mijn meisjes favoriete plek om dingen te verstoppen) in plantenbakjes?

Of eigenlijk, daar waar je het niet verwacht! :mrgreen:



Succes :thumbup:

:lol: Toen we allemaal nog een videorecorder hadden ipv dvd’s verdween er bij ons thuis ook van alles, pennen blokjes poppetjes. Op n dag deed de vcr het niet meer. Mijn broertje had daar allemaal klein speelgoed ingestopt :lol:

Hou op, schei uit. Weet je wat elke 3 weken ook zo leuk is. Alle setjes speelgoed die we van de speel-o-theek lenen weer compleet te krijgen. Tegenwoordig begin ik op maandagavond bij elkaar te zoeken. Als ik dan niet alles op dinsdagavond compleet heb, heb ik nog uitwijkmogelijkheden naar woensdagmiddag of vrijdagochtend om terug te brengen. :roll:



Bijkomend voordeel is wel dat elke 3 weken alles weer uitgezocht en gesorteerd is, mijn convectorput weer helemaal leeg en schoon is enz. enz… :angel:

Heel herkenbaar dat er net 1 ding kwijt is. Ik vindt het ook altijd zo zonde.

En het komt inderdaad vaak tevoorschijn waar je het niet verwacht.



Soms achter een pootje van de bank of kast wat je net niet kan zien als je eronder kijkt. Maar ik wil ook altijd 's avonds alles weer gesorteerd in de kast.

Ik kan er nooit zo tegen als ik ergens kom en daar staan 2 grote bakken met ALLES door elkaar. Niets hoort meer bij elkaar. Alles is zoek. Echt lekker spelen is dat ook niet voor een kind volgens mij.

ik heb ook wel een tonnetje waar vanalles en nog wat inzit… maar ook dat moet van mij compleet zijn… dus als ie dat omver trekt, gaat dat 's avonds ook weer door de controle…

(ow ik ben echt erg geloof ik :wall: )



En dan nog is er nu van een speelpaddestoel een vormpje kwijt(al een tijdje hoor, nog voor de verhuizing) ik had hoop dat het dan wel tevoorschijn zou komen , maar helaas, die is dus echt weggelopen

@Lu wrote:

Heel herkenbaar! Maar niet alleen met speelgoed :roll:

Ik zet gister de bak aardappels klaar, dunschiller erin en ik loop naar de keuken voor een pan. Kom ik terug…dunschiller weg! :? Nergens te vinden!! We hebben een open keuken, dus het moet binnen 30 seconden verdwenen zijn. Ik vermoed dat hij in het gat van de subwoofer is gedrukt… :shifty:




Whahahaa wat erg!!! :lol: