Kees Mees, Niko of Wrecked Ralph

Ik wil graag met mijn kleine makker naar de bioscoop aanstaande zondag. Is de film Kees Mees leuk voor een jongen van 4? Of zijn er andere suggesties? K3 vindt hij saai :roll: :lol:



Edit: ik heb ook gekeken naar Niko. Dat vindt zoon erg leuk (denk ik) omdat het over dieren gaat. Maar leeftijdsindicatie is 6 jaar. Zou het wel al kunnen?

Geen idee. Maar de film heet Mees Kees. :stuck_out_tongue:

Ow hahaha… Heb ik het al sinds die in de bioscoop draait verkeerd :oops:

ik ben met mijn zoon van 7 geweest hij vond hetm helemaal geweldig (en ik ook)



ik zou er met mijn dochter van 5 niet naar toe gaan.

Mies is geweest en die was het na 15 minuten al helemaal zat…Het verhaal over meester Kees (vandaar dat Mees) is ook meer voor 7 en 8 jarigen.



Terwijl hij toen bij Cars 2 echt de hele film gebiologeerd heeft zitten kijken.



Hier staat “wreckid Ralph” hoog op het verlanglijstje van de kids om te gaan bekijken in de bios. Kijkindicatie van 6, maar dat hebben veel films, die ik toch ook wel oke vind voor 4 jarigen…

Het verhaal lijkt me wel leuk en de film is in stijl van Cars, pixar films en andere…

Cell, die film dacht ik ook aan, maar daar stond idd vanaf 6 bij. Ice age en Cars zijn hier ook echt favoriet. Die zijn idd ook vanaf 6. Heb ik helemaal niet aan gedacht.



“gewone” films maken op mijn zoon vaak veel meer indruk dan animatie, dus wellicht dat ik daar beter naartoe kan gaan :think: