Keerbaar bed van Ikea?

Wie heeft er zo’n keerbaar bed van Ikea? Deze kan je als een laag bed neerzetten en als een hoog bed. Ik zag hem op de site en hij lijkt mij heel practisch, omdat Lotte maar een klein kamertje heeft. Ze kan hem nu als laag bed gebruiken en als ze wat groter is als hoogslaper met bijv. een bureautje of speelgoed eronder…

Wie heeft zo’n bed en wat zijn de ervaringen?

Groetjes,

Viratine

@Viragootje wrote:

Wie heeft er zo’n keerbaar bed van Ikea? Deze kan je als een laag bed neerzetten en als een hoog bed. Ik zag hem op de site en hij lijkt mij heel practisch, omdat Lotte maar een klein kamertje heeft. Ze kan hem nu als laag bed gebruiken en als ze wat groter is als hoogslaper met bijv. een bureautje of speelgoed eronder…

Wie heeft zo’n bed en wat zijn de ervaringen?

Groetjes,

Viratine

Ik heb hem en vind hem top… :wink:

Wessel ligt nu sinds 2 dagen ook in een “middenslaper” maar dan van de Wehkamp.

En hij vindt het helemaal te gek… Gewoon direct leren goed in en uit bed komen…

Justin lag met 3 jaar ook al in een halfhoogslaper dat ging erg goed!!!

Gewoon eens in de winkel erin en eruit laten klimmen.

Mischa heeft het omkeerbed van de Ikea. Hij heeft ook een heel klein kamertje, en idd met het oog op straks meer ruimte. We hebben hem nu nog laag staan, maar ik vind het een leuk bed!

Het enige nadeel vind ik nu hij laag is, dat je met in bed leggen je voeten niet onder het bed kunt zetten zeg maar.

@Tamma wrote:

Het enige nadeel vind ik nu hij laag is, dat je met in bed leggen je voeten niet onder het bed kunt zetten zeg maar.

huh???

Die snap ik even niet…

Wij hebben hem overigens wel al hoog staan. Gaat prima…

@Madre wrote:

@Tamma wrote:

huh???

Die snap ik even niet…

Wij hebben hem overigens wel al hoog staan. Gaat prima…

Ik leun normaal zeg maar met het in bed leggen, of recht leggen, met m’n schenen tegen de zijkant. Daarvoor moet je dus je voeten onder het bed hebben staan, en dat lukt hierbij niet.

Beetje lastig uitleggen wat ik bedoel :think:

Lucas slaapt al vanaf zijn 1 1/2 jaar in het omkeerbaar bed van ikea. dit omdat hij uit zijn ledikant klom. Hij staat nu nog laag met zo’n hemel erop. Op de muur heb ik een mooie muurtekening gemaakt van oa lichtgevende verf. een mooie maan met sterren enzo. Hij vindt het nog steeds mooi. En als ik denk dat hij er aan toe is draaien we het bed om zodat hij bovenin kan slapen en onder kan spelen ofzo.

ik vind het dus een heel handig bed. zou het zeker aanraden.

Hoi fransje slaapt nu zo’n 4 maandjes in het omkeer bed.

Heb zelf gekozen om de bodem niet erin vast te maken maar heb een losse bodem helemaal op de grond liggen, waardoor fransje echt in een bak slaapt en er niet uit kan rollen.

Het enige wat ik lastig vindt en zag al meer reacties is dat het opmaken wat lastig is als je hem onder hebt slapen.

Voor de rest zijn wij een tevrede gebruiker van het bed

Mijn dochtertje heeft voor haar tweede verjaardag ook het omkeerbed gekregen.

Nu hebben we dat wel gepimpt :wink: zofat het in het Jungle-thema past wat ik haar kamer heb gegeven.

Wanneer ze oud genoeg is draaien we het om, maar voorlopig blijft het lekker staan zoals het nu staat.

Op onderstaande foto kun je zien hoe het er uit ziet.

Ohhhh…die is leuk geworden zeg!!!

Leuk meisje ook :wink: .

Hij is zeker leuk