keelpijn

Weet niet of dit op de goede plek staat… :oops: :slight_smile: Anders wordt het wel verplaatst neem ik aan?



Wat helpt bij keelpijn? Ik heb er zelf last van… Vreselijk… :frowning: Koud drinken of zuigtabletjes helpen niet, het slikken gaat ook gewoon amper. Wie heeft een wondermiddel wat wel werkt?

Oh ja kamillethee drink ik al bij 't leven…en paracetamol ook al gehad.

Ja ik heb een wondermiddel. Laatst ontdekt en razend enthousiast.



Dropsiroop van de Kruidvat. Had laatst ook langere tijd keelpijn, alles geprobeerd. De tijmsiroop die ik altijd koop was op en besloot toen maar dropsiroop te kopen. Binnen 1,5 dag was het weg.



Mijn sm had ook zo’n last en heb haar de rest van het flesje gegeven. Binnen 2 dagen weg…



:dance:

Geweldig! Ga het straks meteen halen!

Dankje! :thumbup:

Wat ook werkt is gewoon stevige zoute drop eten (wel uitkijken als je last hebt van verhoogde bloeddruk)

Ik heb de dropsiroop gehaald, hoge bloeddruk heb ik geen slast van gelukkig :slight_smile: Maar ben verder ook ziek geworden erbij, koorts, m’n hoofd zit vol, oorpijn…bleh

@Madre wrote:

Dropsiroop van de Kruidvat. Had laatst ook langere tijd keelpijn, alles geprobeerd. De tijmsiroop die ik altijd koop was op en besloot toen maar dropsiroop te kopen. Binnen 1,5 dag was het weg.


Misschien domme :oops: vraag maar kan je die gewoon drinken als je zwanger bent? Dan ga ik 'm straks gelijk halen! 8)

Volgens mij stond er wel iets op over zwangerschap. Zal zo ff kijken en dan hoor je 't!

“Niet gebruiken bij zwanmgerschap of lactatie zonder medisch advies”, staat op de fles. Mss even je vk over bellen of het kan? Zal wel met bloeddruk te maken hebben neem ik aan…

zoutwater gorgelen…



is heel vies maar weerkt wel





en als je niet zwanger bent… een slok pure wiskey… brand je keel goed schoon en je slaapt heerlijk :mrgreen:

En kamillethee met honing werkt ook goed heb ik ondervonden, dat mag zowiezo wel!