keelpijn pfff

zo ik heb weer eens pech…

bah ik voel me echt niet goed…

Heb nu al 1,5 week keelpijn… en vooral de nacht is verschrikkelijk…

Ben nu alweer beneden gaan zitten omdat ik telkens hoestaanvallen heb…

kan ik niet meer in slaap komen, en als ik boven blijf dan hoest ik iedereen wakker… :frowning:

Bah wat voel ik me ellendig…

Ben al bij de dokter geweest en die zegt dat hij er niks voor kan geven aangezien het een virus is… :cry:

ben nu zowiezo al een week aan het nachtbraken, en het breekt me nu wel een keer op… wanneer stopt het eens!!! :shifty:

Ow vreselijk zeg :hug: kun je niet aan je HA codeine-tabletjes vragen? Ik had rond de 24 wk ook zo’n last van enorme kriebelhoest, ook door een virus maar die kriebelhoest bleef nog wéken hangen. Die codeine-tabletten onderdrukten m’n hoestprikkel en zo is het geleidelijk overgegaan…



Sterkte :-*

@Paco wrote:

Ow vreselijk zeg :hug: kun je niet aan je HA codeine-tabletjes vragen? Ik had rond de 24 wk ook zo’n last van enorme kriebelhoest, ook door een virus maar die kriebelhoest bleef nog wéken hangen. Die codeine-tabletten onderdrukten m’n hoestprikkel en zo is het geleidelijk overgegaan…



Sterkte :-*




De huisarts van ons is erg oudewets… die heeft liever helemaal geen medicaties tijdens de zwangerschap…

Ik eigenlijk ook niet maar dit is toch echt wel heel vervelend aan het worden… :frowning:

Ik heb geen kriebelhoest maar een hele harde hoest waardoor je keel steeds verder kapot gaat… best pijnlijk ook…