Dit hoorde ik vanmorgen dus voor het eerst! :shock:
Quentin is per vandaag officieel een member van de grote groep… :inlove:
En ze hebben daar 2 kleine wc’s, dat wist ik al. Dus ik vroeg vanmorgen, of zij dat inderdaad ook gaan stimuleren… ‘Jazeker!’ zei ze, ‘We doen dat met een stickersysteem, en wat we heel veel zien is dat ze het ook van elkaar gaan kopieren. Dat wil niet zeggen dat het dan ook veel sneller gaat, maar het helpt vast!’ :shock:
Ik persoonlijk vind dit wel heel goed, eigenlijk… :mrgreen:
Quentin vindt het potje helemaal niks, hij zet 'm véél liever op z’n hoofd… :lol: De gewone wc vindt hij wél interessant, als hij mij ziet zitten (heel charmant, natuurlijk :mrgreen:) wil hij ook plassen. Maar hij heeft er nog niks op gedaan…
Ik ben wel heel benieuwd of het gaat helpen dat het KDV meehelpt! Vind het wel een goeie, ik heb dit nooit geweten!
Al hoop ik stiekem wél dat hij thuis voor het eerst naar de wc gaat, eerlijk gezegd… Lijkt mij leuker dan te horen op het KDV dat hij voor het eerst naar de wc is geweest… :shifty: … :mrgreen:
Ja, leuk he!!! hier doen ze het ook :thumbup:
Isabel heeft wel haar eerste plasje thuis gedaan (op het kdv nog niet). Maar daar gaat ze wel op de wc en soms krijgt ze een kleine stikker omdat ze het geprobeert heeft.
Ik merk wel dat ze ineens thuis met een papiertje wilde “afvegen”, dat had ze dus echt op het kdv gezien.
Thuis gaat ze trouwens liever op de wc met een verkleiner erop (al gaat het potje nu ook goed).
Ben nu overgestapt op het belonen van het "echte"plassen d.m.v een stikker… dus eerst “echt” wat doen, ook dan pas mag ze een papiertje om af te vegen en doortrekken.
Groetjes Alex