ritme is prima, maar dan wel het ritme van jou kind! hier gaan de kleintjes naar bed als ze moe zijn. niet als wij als leidsters rust willen moet wel zeggen dat de keren dat alle kinderen tegenlijk op bed liggen wij echt niet zitten te niksen, juist dan kunnen er extra taken gedaan worden die anders blijven liggen.
@Soleil wrote:
@eisblume wrote:@Theemuts wrote:Ach van dat missen merkt ie echt niks hoor, daar zijn ze nog veel te klein voor en zij kunnen toch ook met hem spelen, krijgt ie lekker extra veel aandacht juist. jammer voor hun dat ze geen 2 uur vrij hebben zeg maar :roll:
dat wilde ik ook net zeggen :silenced:![]()
Lekker negatieve instelling…ik denk dat je de leidsters hier tekort mee doet…
Idd lekker negatief… Gelukkig hoeven er ook geen schriftjes geschreven worden, tafel/vloer/bankjes/stoeltjes schoongemaakt, was gedaan, keuken opgeruimd, sowieso lokaal even opruimen, thema’s/knutsels voorbereiden en klaarleggen, om ste beurten pauze.
Ja dat is echt niets doen :roll: :roll: :wall: :wall:
ik denk dat iedere opvang zijn eigen ding heeft daarmee.
gelukkig heb ik een opvang die het ritme van het kind aanhoudt. dat betekent ook dat kaya de ene dag wel naar bed gaat en de andere dag niet, net waar ze behoefte aan heeft en dat vind ik helemaal :thumbup: .
en wat ik hier ook zie, als er veel kindjes op bed zijnof er zijn weinig kinderen dan word er extra aandacht besteed aan soppen, schoonmaken,opruimen en weet ik niet wat allemaal meer, ik heb de leidsters bij ons op de chreche nog nooit zien niks doen.
@kaya wrote:
en wat ik hier ook zie, als er veel kindjes op bed zijnof er zijn weinig kinderen dan word er extra aandacht besteed aan soppen, schoonmaken,opruimen en weet ik niet wat allemaal meer, ik heb de leidsters bij ons op de chreche nog nooit zien niks doen.
hier precies zo! en ik kom niet altijd dezelfde tijd binnen lopen.