Kaylee...

… zit gehypnotiseerd naar de KOK banner te kijken…



KLAAS!!! (nee lieverd dat is de kerstman)

  • O! DAAAG* (ja de kerstman is weg he)

    stilte… staar…



    DAAR!!! KLAAS!!! (nee lieverd, dat is de kerstman)…



    etc…



    :inlove: :inlove: :inlove:

Hoe herkenbaar!

Mischa roept echt precies hetzelfde iedere keer. (en het is er niet uit te krijgen, haha :mrgreen: )

ahhhh wat lief :inlove:



zal straks eens kijken of het ook hypnotiserend werkt op fransje :lol:





ps. heb je ook een mooie foto als bewijs van je gehypnotiseerde dochter :lol:

:lol: :lol: :lol:



wat lieffff :inlove:

:lol: :lol: :lol:

Hier ook een meisje dat steeds op haar manier Sinterklaas roept (zijn klanken die ik niet uit m’n toetsenbord krijg, maar lijkt wel op Klaaaahss) zodra ze de Kerstman ziet.

Als ik dan zeg: nee meis, dat is Sinterklaas niet, dat is de Kerstman, dan kijkt ze me aan: “ow…” en vervolgens, heel hoopvol: Pieeeeht?

:doh: :doh: :doh: waarom komen die 2 mannen toch zo snel na elkaar?? Heb 'r net duidelijk kunnen maken dat Zwarte Piet géén hondje is (ze riep in eerste instantie steeds ‘woef woef’ als ze decoratie-Pieten zag in het winkelcentrum :oops: ), en nou krijgen we die Kerstman weer :mrgreen:



Zal 'r straks de banner van hier 'ns laten zien :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :inlove:

Julin is ook al in de ban van de kerstgozer. Hier is het ook steevast: kááás! :inlove:

Maaike wilde gisteren nog persee met haar pietenmuts op naar de winkel. Ik zei dat hij naar huis was maar Maaike zei van niet :mrgreen: .

In de winkel zat ze echt enorm met iedereen te sjansen; volgens mij wilde ze dat ding gewoon op omdat ze WIST dat ze aandacht zou krijgen dan :mrgreen: .

En dat lukte natuurlijk :wink: .



Nu is ze weer met pietenmuts op naar opa en oma :slight_smile: .

Sinterklaas is hier dus nog niet vertrokken.

:inlove: :lol:

Haha ik moest hier toch wel zo om lachen:


Heb 'r net duidelijk kunnen maken dat Zwarte Piet géén hondje is (ze riep in eerste instantie steeds 'woef woef' als ze decoratie-Pieten zag in het winkelcentrum ),


:lol: :inlove:

:lol: :lol: :lol: ja lach maar :wink:

Ik schaamde me diep, want ze riep het ook niet zachtjes ofzo he :roll: :wink:

Zo stond ik vorige week met Kaylee in de lift, stapt er een vrouw in en een man met een lange witte baard… Je voelt m vast al aankomen…



KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS

KLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS

:oops:



Ik heb maar gedaan alsof ze “klaar” zei, de s zegt ze toch niet zo duidelijk :lol: :inlove:

:lol: :lol: :lol: hihi daar moet ik dan weer om lachen :wink:

Maar toch blijft het genieten, dit soort rare uitspraken!

haha hier dus ook iemand die helemaal into Klaas is haha…

Ohw hier is Sinterklaas al steevast naar Panje.

En de kersseman vind ie zalig. :mrgreen:

:inlove: :inlove: :inlove:



Hier wordt nog steevast ‘PLOP’ geroepen als ze een plaatje ziet van de kerstman of sinterklaas :lol:

haha het is hier precies zo :mrgreen: