Kattenpoep-probleem

Wij wonen in maisonette-woningen.

Dan heb je een galerij en portieken om bij je bovenwoning te komen.

Nu het probleem.

Wij vinden heel vaak kattenpoep voor onze deur.

Zelf hebben we geen huisdieren en door die poep raken we dan ook steeds meer anti-huisdier.

Vanmorgen vond mijn man weer zo’n “cadeautje” voor onze deur.

Hij heeft dit bij de buren (die hebben 2 katten) voor de deur gelegd.

Ik wil geen burenruzie!

Heeft iemand een oplossing ?

Misschien woon je wel hetzelfde als ons…?

Alvast bedankt.

euhhh als je geen buren ruzie wil lijkt het me niet de oplossing om de poep te verhuizen naar de deur van je buren… :shifty:

weet je welke kat (ten) het doet dan en van wie ze zijn?

als je daar achter bent zou ik de mensen er gewoon vriendelijk op aan spreken dat je dit vervelend vind.

straks is je kindje groter en wandelt ze er vrolijk doorheen… :sick:

daar zit je toch niet op te wachten? lijkt me dat de eigenaar dat toch ook moet snappen.

Denk je dat het van je buren hun katten is?

Bespreek het anders eens met hun, is dta een optie?

Dan vraag je of hun dit probleem ook ondervinden dat er weleens poep voor hun deur ligt…

tja het enige wat je idd kan doen in dit geval is idd de eigenaren er op aanspreken en kijken wat ze doen of zeggen…

hier is het ook zo irritant met de loslopende katten.ze hengelen s’nacht bij mij en mijn buuf de grijze bak leeg. :sick: dan hoor je weer midden in de nacht die klep dichtvallen of er zit er weer een opgesloten…geen idee van wie die beesten zijn en maar lekker poepen bij mij in de voortuin. :twisted: :thumbdown:

ik zou er een steen op leggen Merel.

(op je container dan he :wink: :mrgreen: )

ik heb er een steen op liggen maar die is blijkbaar niet zwaar genoeg :mrgreen:

@Esther28 wrote:

euhhh als je geen buren ruzie wil lijkt het me niet de oplossing om de poep te verhuizen naar de deur van je buren… :shifty:

Ja dat is mijn man, die was het even flink zat. :shifty:
Het ligt er nu nog... :sick:

Ja er zijn al afspraken.
Als ze de katten aan de balkon kant naar buiten laten, dan is het niet zo'n groot probleem. Ze doen het eigenlijk nooit op het balkon.

Maar ik denk inderdaad dat de kortste klap is; overleggen met de buren.
En het in de vergadering nog maar weer een keer ter sprake brengen... :x

Ik weet dat schoonmaken met alcohol alle geuren neutraliseerd, misschien dat als je dat doet ze het niet meer als hun poepplekje herkennen?

Ik zou het idd bespreken met de buren. Vraag of hun een oplossing kunnen bedenken waardoor jij hier geen last meer van hebt.

@merel33 wrote:

tja het enige wat je idd kan doen in dit geval is idd de eigenaren er op aanspreken en kijken wat ze doen of zeggen…

hier is het ook zo irritant met de loslopende katten.ze hengelen s’nacht bij mij en mijn buuf de grijze bak leeg. :sick: dan hoor je weer midden in de nacht die klep dichtvallen of er zit er weer een opgesloten…geen idee van wie die beesten zijn en maar lekker poepen bij mij in de voortuin. :twisted: :thumbdown:

Hahahahahahaah! :mrgreen:

Verder ben ik het met de bovenstaande post eens!

@DreamingOn wrote:

@merel33 wrote:

Hahahahahahaah! :mrgreen:

Verder ben ik het met de bovenstaande post eens!

ik snap waarom je hierom moet lachen alleen heb ik niet de luxe om te weten wie de eigenaar van onze katteplaag geesten zijn :mrgreen: