kattenbrokken

Ivan was aan het rond kruipen een eer ik het door had (was iets aan het opruimen) zat hij bij het eten van de kat. Ik heb 1 brokje uit zijn mond gehaald maar weet dus niet of hij iets ingeslikt heeft. Hij had ook no eentje in zijn handje.

Kan dit kwaad? Moet ik voor de zekerheid bellen de HAP?

voel me stom , en erg onzeker

ergens staat hier op kok een topic over lev die kattenvoer eet… Met foto :oops: want ik vond het zo grappig :oops:

Ik denk dus dat het geen kwaad kan…

Ik heb eerder heel veel hondenvoer gegeten :angel: Nee, het kan geen kwaad om een brokje te eten :wink:

He meid kan geen kwaad hoor…

Hoevaak ik Melinda al betrapt heb met brokjes in haar handje…

En ze heeft het ook gepresteerd om 1tje op te eten … :mrgreen:

Hier ook wel eens gebeurd. En hij miauwt nog steeds niet :wink:

Komt goed hoor meis, maak je geen zorgen!! :hug:

Karin: http://kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=60150&postdays=0&postorder=asc&start=0

:wink:

ik zou de kattenbrokjes gewoon ergens neerzetten waar hij/zij er niet bij kan…een kat kan wel springen om bij zijn eten te komen,en je kind niet dus waarom moeilijk doen als het gemakkelijk kan? :think:

Isa heeft hier ook eens een flinke hap genomen, ze vond het niet lekker 8)

Kan geen kwaad hoor! 't is alleen niet zo smakelijk 8)

Ik heb de brokjes overigens niet weggezet hoor, ze blijft er nu gewoon vanaf of ze gaat ze naar poes brengen :inlove:

vroeger toen ik nog klein was at ik samen met de kat het schaaltje met brokjes leeg … hij 1 ik 1 hij 1 ik 1 … nou en ik ben aardig opgedroogd hoor !

:wink:

@merel33 wrote:

ik zou de kattenbrokjes gewoon ergens neerzetten waar hij/zij er niet bij kan…een kat kan wel springen om bij zijn eten te komen,en je kind niet dus waarom moeilijk doen als het gemakkelijk kan? :think:

ik heb een hekje voor bij de keuken, daar staan de kattenbrokken achter. Het deurtje was niet dicht daarom kon ivan er bij .Normaal is hij dicht. De katten kunnen erover heen springen ivan nog niet :mrgreen:

Kan geen kwaad, in principe kunnen mensen kattenvoer gewoon eten heeft mijn dierenarts mij eens verteld…

nichtje (2) eet ook kattenbrokjes als d’r mams het niet in de gaten heeft kan geen kwaad hoor. ze vind die wiskass verpakking zo leuk :stuck_out_tongue:

@mayo28 wrote:

Isa heeft hier ook eens een flinke hap genomen, ze vond het niet lekker 8)

Kan geen kwaad hoor! 't is alleen niet zo smakelijk 8)

Ik heb de brokjes overigens niet weggezet hoor, ze blijft er nu gewoon vanaf of ze gaat ze naar poes brengen :inlove:

Hier hetzelfde, toen ze het 1 keer gedaan had, wist ze dat ze eigenlijk voor de poes waren :smiley: Ze heeft er overigens niks aan overgehouden hoor, dus kan volgens mij geen kwaad!