kattekop

ik heb een heel lief klein meisje dat redelijk goed luisterd…



een enorme knuffelkont, zegt uithaarzelf dankewel :mrgreen: , zegt solly als ze je per ongeluk aanstoot ofzo en zo kan ik nog wel doorgaan…



Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :roll: tis zo een ontzettende kattekop :roll:



tis af en toe echt heel erg dat ik me weleens schaam: lopen we opstraat en er is een mevrouw aan het folderen. ze kijkt die vrouw aan en zegt zonder blikken of blozen: oliebol :o en draait met enige kak haar hoofd om :shock:



als er een kindje op de psz naar haar toe komt, of naar haar kijkt dan zegt ze meteen: NEE!! echezen jij! :snooty:



en vooral oudere mensen vinden het prachtig zo een lief uitziend meiske even te groeten. maar madam haalt haar neus ervoor om.



ik corrigeer haar altijd, en zeg sorry tegen de mensen, en zeg maar: ze is 2 en zegt nee :mrgreen: met een geintje. maar soms is het niet meer leuk.



ik heb ook geen idee waar dit vandaan komt. en hoop maar dat het eens over zal gaan. ik ken dit ook helemaal niet. Jeffrey was niet zo.



is dit dan toch het verschil tussen jongens en meisjes :think: :smiley:



dus eigenlijk de vraag: herkennen jullie dit gedrag, en hoe gaan jullie ermee om?



:-*

ik heb zo’n jongen :mrgreen:

maar dat is een uitzondering volgens mij, want meisjes zijn erger…



het is echt de leeftijd hoor, hot item is nu: jij mag helemaal níets!, dat zegt ie dus tegen iedereen he, ook tegen ons :lol:

en boos dat ie kan kijken dan! niet normaal meer.



ik hoop ook dat het snel weer over gaat en dat ie dan weer gewoon lekker verlegen doet tegen iedereen, dus heb niet echt tips voor je.

(behalve dan dat ik denk dat de nadruk erop leggen tegengesteld werkt, maar voordoen hoe het wél hoort wel goed is…)

Ik ken het inderdaad

anne doet dat nog niet maar hier thuis kan ze flink katten.

:mrgreen: :wink:

mijn pc heeft poefff gezegt :? gelukkig kon ik mijn bestanden en fotos en dergelijken door een dekundige op een usbstick laten zetten :thumbup: anders was ik alles kwijt geweest :frowning:



nu heb ik de pc van jeffrey, maar die doet een beetje raar. ik kan niet altijd op antwoorden klikken, of pb enzo. beetje vreemd. ook krijg ik steeds een popblokering. dus ik moet er even iemand naar laten kijken, want dit is niet handig :thumbdown:



maar iig bedankt voor de reacties :mrgreen:



idd, vaak zijn meiden erger dan jongens 8)

ik merk wel aan haar dat ze het minder heeft bij mannen dan bij vrouwen :think: :lol:



laatat zei iemand tegen me dat komt door de aandacht die ze krijgen, en er nog niet mee weten hoe ze ermee om moet gaan. zit wel wat in.



volgens mij hangt er nu ook wel wat in de lucht hoor, want ze is erg hangerig en erg kattig. zal ook wel alle nieuwe indrukken zijn rondom het sinterklaas gebeuren enzo.