katoenen molton matrashoes waar te koop?

…misschien moet ik de vraag anders stellen;



De molton onderlegger is nu wel te klein, aangezien de kleine (9 mnd.) zich nu ook omdraait e.d. naar het voeteind, (dus niet meer met z’n hoofdje dan op de molton ligt.) Dan dus geen bescherming meer van het matras waar hij met z’n hoofdje ligt (ivm evt. spugen).



Wat leggen jullie dan op gegeven moment op t bed (over t matras)? ipv de molton onderlegger?

Misschien de molton matrashoes? waar koop je deze? nou heb ik daar al eens naar gekeken, maar daar stond op de verpakking dat het 100% katoen zou zijn, toen ik de hoes zelf bekeek was deze niet helemaal van katoen :shock: .

Wil nl. het liefst van 100% katoen, waar kan je de juiste kopen?



Kortom wat doen jullie, hebben jullie?

Gek genoeg maak ik me een beetje zorgen hierom…dus reactie’s zijn welkom.



Gr. van Mij

Ik ben toendertijd overgestapt op de molton matrashoes en die heb ik gekocht bij Prenetal.



Succes

Ik heb een molton matrashoesje bij de Hema gekocht.

Als het op de verpakking staat dat het 100% katoen is, kun je er vanuit gaan dat dat zo is lijkt me?/ Ook al voelt het anders… Ik heb ook de molton gekocht bij de hema of prenatal geloof ik…, of in een babyspeciaalzaak…

mv2kids,



Yep, dat dacht ik dus ook; als het op de verpakking staat dan zal het idd 100% katoen zijn, maar kijk maar eens op het etiket in de hoes zelf.

Die van de Hema heb ik hier ook, maar daar staat in: 80% katoen en 20% polyester!.



En een andere (van de V&D geloof ik) daar staat op de verpakking 100% katoen, terwijl op de label in de hoes zelf dus ook iets van ? % katoen en ? % van iets anders staat.

dat klopt dan dus toch niet?



Is het dan zo moeilijk om een molton hoes te vinden met alleen 100% katoen? of bestaan deze gewoonweg niet?



Gr. van Mij

heb ze van de wehkamp… 100% katoen… 2 voor € 15,99 pas besteld