katjeskelder

hoi hoi



iemand ervaring bij de katjeskelder? Vertel vertel.

En wat moeten we zeker zien in die buurt als we er zijn?

Winkelcentrum in Oosterhout is erg leuk om te winkelen, maar ook op de Markt om een terrasje te pakken en vooral bij ViaVia een ijsje eten!



Qua doen… Tsja, dan vraag je het aan de verkeerde… Ik woon er vlakbij, maar geen idee eigenlijk. Zwembad ben ik niet kapot van maar die zit bij de Katjeskelder.



Ze zeggen dat het Museum Oud Oosterhout leuk is. Wanneer ga je? Want soms zijn er wel activiteiten in Oosterhout.



Wat voor iets zoek je precies om te doen? En moet het in Oosterhout zijn of kan de omgeving ook?

in dongen heb je pukkemuk,is vlakbij

je hebt de kurenpolder in hank,dat is iets verder weg



biesbosch zit vlakbij

joepie zit in breda,overdekte speeltuin

je hebt daar in de buurt een enorm groot pannenkoekenrestaurant. met sprookjes en ridders en zo… was echt geweldig leuk!!!

@Tigru wrote:

Wanneer ga je? Want soms zijn er wel activiteiten in Oosterhout.



Wat voor iets zoek je precies om te doen? En moet het in Oosterhout zijn of kan de omgeving ook?




We gaan de laatste week van onze schoolvakantie. eind augustus begin september die week.



Omgeving is ook oke hoor. We hebben vrijkaartjes voor de efteling, dus die gaan we ook bezoeken en verder hadden we zo nog geen idee.

Ja winkelen Oosterhout had ik elders gelezen.

@BiancaRamon wrote:

je hebt daar in de buurt een enorm groot pannenkoekenrestaurant. met sprookjes en ridders en zo… was echt geweldig leuk!!!




Daar moeten we dan zeker geweest zijn. Ga meteen even googlen :wink:

@BiancaRamon wrote:

je hebt daar in de buurt een enorm groot pannenkoekenrestaurant. met sprookjes en ridders en zo… was echt geweldig leuk!!!




weet je de naam toevallig nog?

Aantal jaren geleden zat er veelste veel chloor in het water…



Ik zeg hier katjeskelder



Antwoord achtermij: Daar gaan wij nooit naar toe!! :shifty:

@schoen wrote:

@BiancaRamon wrote:
je hebt daar in de buurt een enorm groot pannenkoekenrestaurant. met sprookjes en ridders en zo… was echt geweldig leuk!!!




weet je de naam toevallig nog?




Het Pannekoeckershuys (geen idee of de spelling zo klopt hoor, maar zoiets in ieder geval)



Wat winkelen betreft… Ik zou kiezen voor Breda ipv Oosterhout. Breda vind ik veel sfeervoller.



Verder is door de bossen struinen (vlakbij het pannekoekenhuis) ook heerlijk. Net als de Loonse en Drunense duinen overigens (dichtbij de Efteling).



Indoor spelen kan leuk bij Joepie in Breda en ook De Belhamel in Lage Zwaluwe is leuk. Pukkemuk in Dongen ook trouwens.



De Kurenpolder in Hank is erg leuk. Strand, buiten zwemwater, veel speelmogelijkheden en ook een leuk binnenzwembad (zonder chloor, dat vind ik een bijkomend voordeel).



Met een bootje door de Biesbosch is natuurlijk ook super. Huren van bootjes kan in Drimmelen (waar het met mooi weer trouwens ook best gezellig is).

Winkelen ligt aan het weer… Breda heeft een stuk overdekt, maar niet echt veel variatie qua winkels daarin.



Er zijn twee pannenkoekenhuisjes in de buurt, nabij Dorst en bij Den Hout. Beiden liggen bij het bos. Bij Dorst is het leukste (ken het pannenkoekengebeuren niet). Daar heb je een mooie zandvlakte bij het bos en ook een fijn bos om te wandelen met tussendoor ook wat speelgelegenheden voor kinderen.



Als het echt super slecht weer is kun je in Oosterhout ook nog naar het speelgoedmuseum of het bakkerijmuseum.



Edit: Op de site van de VVV van Oosterhout staan ook de evenementen.

Op het park zitten veel polen en dat zie je aan de troep rondom de huisjes, kratten bier etc. Beetje jammer :thumbdown: !

Wij hebben 1,5 jaar geleden in een kinderhuisje gezeten met speelkamer en omheinde tuin. Alles is oud en aan vervanging toe. Maar de kinderen zijn met weinig tevreden en vonden het geweldig! En ach, onze vakantie was erg goedkoop dus voor die prijs waren wij ook wel tevreden.

Het zwembad is niet groot, maar prima.

Animatie-team is prima :thumbup: !



Oosterhout heeft een leuk overdekt winkelcentrum.