katjeskelder

Wij gaan in de meivakantie naar de katjes kelder. Iemand ervaringen met de dit park? zijn er in de buurt nog leuke dingen te doen?

Geen eigen ervaringen, maar wel heel goede verhalen over gehoord! Heeeel veel plezier!

nog nooit van gehoord maaar

veeeeeeel ¨plezier :mrgreen:

Ik ben daar vroeger altijd geweest,op de camping.

Ikw as toen een jaar of 14 ofzo.

Ik heb het er altijd onwijs naar mijn zin gehad.

Er was toen een grote speeltuin,een binnenzwembad en een buitenzwembad.

En ja ik had daar zelf ook wat vriendjes en vriendinnetjes,dus dan is het al gauw goed.

Verder dingen in de buurt…weet ik iegenlijk niet,dat ben ik een beetje kwijt,is misschien te lang geleden.

Wat ik wel weet is dat wij wel een aantal keer naar Oosterhout zelf zijn geweest,naar de stad/dorp.

vind het tegen vallen :oops: , leuke huisjes (hadden wij), leuk park, maar vies zwembad, vrij klein, weinig activiteiten…

maar dat is inmiiddels een jaar of 5 geleden denk ik.

@~Marion~ wrote:

Geen eigen ervaringen, maar wel heel goede verhalen over gehoord! Heeeel veel plezier!

Ik heb er juist hele slechte verhalen over gehoord… 8)

ik vond het wel meevallen

dicht bij de efteling

Hoi,

Hoe het op de camping is weet ik niet. Woon zelf nabij de camping dus daar camperen zal ik daar niet doen :wink: Wel weet ik dat je lekker kunt shoppen in Oosterhout en Breda. De warande ligt schuin tegenover (= een openbaar buitenzwembad met allerlei activiteiten zoals b.v. waterfietsen, sportbanen etc). Ik weet niet ofdat jullie van fietsen houden want de bossen liggen ook niet ver.

Alvast een fijne vakantie!

Gr. Claudia

Wij zijn een familie weekend geweest vorig jaar 2006, mooi luxe huis voor 22 personen … maar … zooooooooooooooooooooooo smerig :thumbdown: :naughty:

Zwembad erg klein en niets speciaals erin. Leuk voor hele kleintjes.

Geef mij maar Erperhei of Weerter Bergen :mrgreen:

Petri

ohjee jeugdsentiment.

Als je in Schiedam woont ga je als groep 8er, en mijn ouders gingen al, en dan heb ik het over bijna 40 jaar geleden, naar oosterhout, een groot buitenhuis. En in die week ga je dan 1 keer naar de nagelegen camping de katjeskelder een dagje zwemmen, naar mijn herinnering vond ik het wel een leuke camping en ook een leuk zwembad. Maar dan heb ik het wel over 12 jaar geleden :lol:

Hoi

woon 10 min. van katjeskelder af en wij zijn der ook wel eens wezen camperen de kids vonden het harstikke leuk en er was ook een goed entertaiment team.

Voor ons was katjeskelder toen prima geslaagt hoor

Efteling is niet ver rijden

Je zit zo (met de auto) in Baarle Nassau

Oosterhout zelf is gezellig maar Breda óók

Idd de Warande, groot buitenzwembad dichtbij

Als je van wandelen houdt, Loonse en Drunense duinen en natuurlijk ook de bossen

Het park zelf ken ik niet, kom uit de buurt :wink:

Wij gaan in juni in de nieuwe bungalows. Ik hoop dat die een beetje leuk zijn voor 4 kids

Ik heb er ook hele goede verhalen over gehoord maar ook wat mindere. Ik hoop maar dat de goede waar zijn

@lelle wrote:

ohjee jeugdsentiment.

Als je in Schiedam woont ga je als groep 8er, en mijn ouders gingen al, en dan heb ik het over bijna 40 jaar geleden, naar oosterhout, een groot buitenhuis. En in die week ga je dan 1 keer naar de nagelegen camping de katjeskelder een dagje zwemmen, naar mijn herinnering vond ik het wel een leuke camping en ook een leuk zwembad. Maar dan heb ik het wel over 12 jaar geleden :lol:

Ik kom dus uit schiedam (van oorsprong - kom nog af en toe bij moeder en zussen op bezoek) en ben destijds (29 jaar geleden) naar school buitenhuis geweest - maar de katjeskelder zegt me zo gauw niets - maar ja het is al een aardig tijdje geleden dus.