Jammer zeg…
Mja echt he
Is dat zo?
Gaan ze dan wel verder?
Kathleen stapt op en of de andere 2 verder gaan met of zonder 3e meisje hebben ze niet bekend gemaakt. Persconferentie is net geweest.
Vind nog dat ze het lang volgehouden hebben, 10 jaar met peuters bezig zijn is wel lang hoor.
Petri
Word het dan misschien K2?
Wel jammer inderdaad
Balen voor die 20 jarige fan :silenced:
Nee, ik vind het serieus jammer, Anne was/is er erg gek op.
@mama van anne wrote:
Balen voor die 20 jarige fan :silenced:Heb je haar kant van het verhaal al gelezen in het topic daarover?
.
Tja, vind het wel heel erg jammer.
Ze zijn voor mij toch heel belangrijk om een stukje “vroeger/gemis” levendig te houden. Maarrrrr… ik vind het wel heel knap en stoer van Kathleen en ze gaat wel wat leuks/goeds doen, voor Unicef! :thumbup:
Voor zover ik weet zouden Kristel en Karen samen door gaan, maar weet het niet hoor, dat is toch wel heel erg anders.
Maar hoe dan ook, ik zal ze blijven volgen en de mooie bijzondere herinneringen koesteren!
Dan moeten Kristel en Karen maar samen een leuk duo vormen, met rock muziek en Jamiroquai sound :dance: 8) .
Vind het ook lang hoor - tien jaar.
Gert was net bij Koen en Sander aan de telefoon en ze gaan wel verder met ws een nieuwe vrouw of wellicht een man.
@petri wrote:
Kathleen stapt op en of de andere 2 verder gaan met of zonder 3e meisje hebben ze niet bekend gemaakt. Persconferentie is net geweest.
Vind nog dat ze het lang volgehouden hebben, 10 jaar met peuters bezig zijn is wel lang hoor.
Petri
Niet alleen peuters hoor proest :mrgreen:
zo dat werd tijd zeg! het wordt echt tijd voor vers bloed :lol:
http://www.deredactie.be/cm/de.redactie/cultuur%2Ben%2Bmedia/090323K3
Hele K3 forum is in rep en roer hahaha!
Was ik dankzij Charita net weer into K3, ja hoor! :-*
@Mutsie86 wrote:
@petri wrote:Kathleen stapt op en of de andere 2 verder gaan met of zonder 3e meisje hebben ze niet bekend gemaakt. Persconferentie is net geweest.
Petri
:lol: :lol:
ik heb geen verstand van k3 hoor, maar is er een aantal jaar geleden ook al niet iemand uit k3 gestapt??
@Linda_ wrote:
@Mutsie86 wrote:@petri wrote:Kathleen stapt op en of de andere 2 verder gaan met of zonder 3e meisje hebben ze niet bekend gemaakt. Persconferentie is net geweest.
Petri
:lol: :lol:
Lol :lol:
( ja ik heb het topic gelezen, ieder het zijne, daar mag best een geintje omheen gemaakt worden :mrgreen: )
@enidan23 wrote:
ik heb geen verstand van k3 hoor, maar is er een aantal jaar geleden ook al niet iemand uit k3 gestapt??
Ja meende ik ook al, want ik zei ook al van… ‘alweer’ ???
Maargoed, het is wel jammer.
Uuuh wie dan? :think:
Zou ik toch moeten weten! 8)
Ze zijn alleen van manager veranderd (en… dat was de fans al opgevallen, op de laatste cd stonden Karen en Kristel onder studio 100 en Kathleen, weer, bij Niels Williams. :think: ).
Ik heb net kaarten besteld voor het zomerfestival, ff afscheid nemen van Leentje en de oude vertrouwde K3.
Vriendin en ik hebben het gevoel weer naar 6 jaar terug te zijn gegooit, zitten weer helemaal vol met oude herinneringen en stukjes (onverwerkt?) verdriet. Pffff heftig hoor!
Bij mijn weten is er nog nooit iemand uit K3 gestapt.
Het wordt commercieel alweer uitgemolken door Gert. Een nieuwe show: “Wie wordt de nieuwe Kathleen”
Ik geloof niet dat mijn kids er echt wakker van liggen, het was leuk zolang het er was en verder … dat merken we wel of het nog iets wordt. Ik geloof zowieso niet dat het nog een lang leven beschoren is, zoals ze zelf ook al zei: ze zijn intussen dertigers en dan wil je ook wel eens wat anders na al die tijd.
Als je ook ziet wat ze allemaal doen in een jaar, TV opnames, shows, hier en daar een snabbel, optredens buiten, Plopsaland en andere verplichtingen, films en musicals … pffffffffffffffffffff
Het viel mij altijd op dat ook in een "volwassen " internieuw Kathleen niet uit haar kleutertaal loskwam. Dus echt tijd voor iets nieuws :mrgreen:
Petri