Volgens mij veranderd et niet.
Hij is terecht!!! :dance:
Vanmorgen kreeg ik ineens een mailtje met dat ze een kat had gezien of ik kon bellen.
Gedaan, vertelde dat hij aan de overkant van de weg liep en haar tuin steeds in kwam. Ik ben gaan kijken, het was hem!! :dance: ik heb hem niet kunnen pakken, hij was schuw, bang en erg mager.
Die vrouw zei als ik hem te pakken krijg bel ik je, en om 10 voor 11 werd ik gebeld! Ze hadden hem gelokt met een visje, en nu is hij veilig thuis!! :dance: :dance: :dance:
Heel erg vermagerd, bangig naar de omgeving (niet naar ons).
Wat fijn dat hij terecht is… :dance: (en fijn dat hij niet schuw naar jullie is). :inlove: :thumbup:
Wat een goed nieuws!!!
Wat fijn dat hij tereht is!
Nou wat fijn zeg. En wat fiijn dat anderen hem zagen. Ik denk dat ie heel blij is weer gewoon thuis te zijn want ik denk niet dat dit avontuur hem goed bevallen is.
:mrgreen: :thumbup: Wat zul jij slapen! En wat zullen de kids blij zijn. :dance:
Riley is heel erg blij, maar mag hem niet te veel storen, dat snapt hij.
Juist omdat hij heel veel slaapt, en tussendoor eet.
Hij is heel aanhankelijk (dat was hij dus niet), en erg vermagerd.
Hij doet het verder prima, op zijn eigen plekje gaan liggen en komt soms even knuffelen.
Ben zo blij, alles weer veilig in huis! :inlove:
Oooh wat fijn dat ie weer lekker bij jullie thuis is :inlove:
Weer even aansterken, en wellicht weer wat wennen. Maar hij is er :thumbup:
gelukkig is hij terecht
nu maar aansterken
Dat vermageren kan ook komen omdat hij toch het een en ander buiten heeft gegeten. Misschien kan het geen kwaad hem een keer weer te ontwormen zo na dit avontuur? De onze loopt altijd buiten, eet daar ook regelmatig dingen waar ik liever niets van weet… en wisselt dus qua gewicht ook sterk. Maar hier is het vaste prik eens in de 2/3 maanden hoppa ontwormen. Bij ieder eitje, beestje ed dat ze te pakken krijgen is de kans groot dat er ook wat wormen mee naar binnen komen. Maar rust doet ook heeeel goed en knap dat Riley snapt dat hij hem met rust moet laten. :thumbup: